Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Khamis, 31 Disember 2009

Selamat Tinggal 2009 ..Urut dan Silat

Suka duka 2009 , selamat tinggal .

Sakitnya telinga VIP nyanyi

Mendegar nyanyian VIP .......

Konon nya best kata Raja Azura ..... Tak nyanyi lagi bagus . Elok dok diam diam , sama sama dengar orang lain nyanyi .


Aku tengok siaran langsung TV2 .

Selamat Tahun Baru 2010 ... Urut dan Silat

Membuat rawatan Urut dan Perubatan Tradisional '

Mengajar Seni Silat Gerak Kuntau .

Perguruan Seni Silat Gerak Kuntau Mengucapkan Selamat tahun baru 2010 pada anda semua .

Ada suara suara yg tak suka pesta menyambut tahun baru di penuhi dgn nyanyian dan tarian .

Tapi lihat lah siaran langsung TV 2 , Dataran Merdeka di penuhi lautan manusia berpesta .


Andai anda suka berpesta lah ,.......
dan ingat lah tatasusila .

Pernikahan Terlarang

Pak san 63 (mertua )

Nita 40 ( menantu )

Nikah di negara jiran .

Di tangkap salepas 21 hari .

Pak San megaku buat hubungan seks 2 kali dalam tempuh 3 minggu .

Terima kasih harian Metro 31 Disember



Malangnya bangsaku Di mana ugama mu

Umur di hujung hujug nafas
Masih ada selera bersetubuh cara yang amat memalukan
Dosa kau tutup mata mu
Redhanya kau di hasut syaitan .

Berhambakan raja nafsu
Bagai penghuni hutan
suka suka menjadi binatang .

Bila ditahan manisnya ucapan
Bermadu kata keinsafan.

Berilah hukuman
Berilah hukuman
Biar jadi pengajaran untuk manusia .



Hassan husin 31 Disember 2009 .



Urut dan Silat . Salam tahun baru .

Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa .

Mengajar seni silat Gerak Kuntau .

Selamat Tahun Baru untuk semua .

Banyak suara suara tak suka dengan cara sambutan tahun baru .

Tapi itu lah juga di gemari , ramai ramai menyertai .......

Cakap tak serupa bikin .

Hi hi hi.........

Rabu, 30 Disember 2009

Urut dan Silat aku miliki .


Merawat mati pucuk , sakit urat saraf , sendi , tulang dan penyakit luar biasa .

Mengajar Seni Silat Gerak Kuntau .


Terima kasih terima kasih terimakasih terimakasih ...............

Master mazuan baru balik dari Thai ,
Ada hadiah baju T untuk aku .
Gambar kat bahagian dada baju t tu saperti di atas .

aku suka ..........

Aku Urut dan silat = Sihat zahir dan Batin

Ah!!!! kenapa hidup berterusan dgn mati pucuk ,

Jangan lepaskan kenikmatan alam bersuami isteri .

Buat rawatan !

Anda telah banyak berubat tapi gagal !

Jangan putus asa , cuba lagi ....

Kalau sudi , temui aku .

Selasa, 29 Disember 2009

Aku merawat mati pucuk , urat saraf ,sendi dan tulang .

Usah biarkan masalah anda berpanjangan . Buat rawatan .


oh ! kucing kecil yg hilang sudah balik .
Seronok tengok dia bergurau dgn abang Hitam .

Aku semacam dah faham bahasa kucing ,
Hi hi .. bila dia nak keluar dia sentuh kita , dan melihat ke pintu .
Cepat cepat la buka pintu , kalau tidak dia buat hal ...

Isnin, 28 Disember 2009

Urut dan Silat .... sayang juga .....

Malam tadi selepas buat rawatan .

Aku pergi ka Central beli makanan kucing ,
sampai umah tengok si kecil yg nakal tu dah hilang ,
tinggal Bang Hitam dan Manja je yg ada .

Besok la cari si kecil tu kot kot kena kurung kat orang .
Si kecil tu aktif tul la ........
Kalau hilang tu sayang juga .......


Ahad, 27 Disember 2009

Urut , Perubatan , Silat . Selamat pengantin baru .







Majlis ini di adakan pukul 2 30 tadi .
Di Taman Sri Sentosa , K .Lumpur .
Saya di jemput sama .

Semoga berbahagia pengantin selama lamanya .
Minggu hadapan mungkin saya ke Perak untuk majlis di Perak .

Terima kasih semua nya .

Urut isteri yang suruh .

Ramai juga yang datang buat rawatan tenaga batin kerana di suruh oleh isteri .

Terima kasih di ucapkan pada isteri isteri yg sanggup bersabar .

Moga salepas buat rawatan akan kembali gemilang .


Selamat berbahagia selama lama nya .

Sabtu, 26 Disember 2009

Urut , Perubatan dan Silat .

Jangan terkeliru !!!!
Nama saya dalam kad pengenalan : Hassan bin Husin .
Saya juga di kenali dengan nama Abang Sani .

Jumaat, 25 Disember 2009

Rayuan Isteri ... Urut Klasik



Abang

sayang masih dan tetap cintakan abang
Cinta bukan sekadar kasih dan sayang
Cinta bersuami isteri ada rahsia keindahan yang di nikmati
Zahir dan batin di hajati
Usah abang berkecil hati
Sayang merayu setulus pekerti .

Abang

Abang perkasa fizikal terbilang
Di Gelanggang kita abang kecundang
Terkulai layu tanpa kesudahan
Bernafaslah sayang dalam kedahagaan
Takut sayang tak cukup kesabaran
Pintu belakang dibuka syaitan .

Abang

Cuba abang ubah keadaan
016 3828239 buat panggilan
Hello ! Abang Sani ... Urut Klasik pakar rawatan .

Selamanya pengantin baru
Selamanya berbulan madu .


( HassanHusin . Jelawat , Bachok , Kelantan . 16 Disember 2009 )



Tulisan ini di siarkan dalam esastera .com

Di beri tahu supaya tidak keliru ,
Abang Sani dan Hassan Bin Husin ada lah orang yang sama .




Khamis, 24 Disember 2009

Bubur Asyura

Bulan ni biasa nya di buat bubur asyura .

Terasa la pulak nak makan bubur asyura .

Nak kena balik kampung nampak nya ..........

Tak kenal bubur asyura ?

ok ! tak pe la ...

Rabu, 23 Disember 2009

YB kahwin artis

Buat apa nak nafikan , ngaku je lagi senang .

Biasa lah tak kisah kan ? .

Janji sihat zahir dan batin .

Kalau bermasalah , apa ada hal , buat rawatan !!!!!

Hi hi hi ... Selamat Pengatin Baru .

Selasa, 22 Disember 2009

Selamat Berbahagia











Selamat berpengantin ,
Selamat berbahagia selama lama nya .

Pengantin baru lah selama lama nya .
Berbulan madu lah selama lama nya .


Sabtu, 19 Disember 2009

Terkenang zaman yg berlalu

Bila semalam aku berada di sini .
Semalam aku terkenang sangat hari hari yg aku lalui dulu .
Hari ini pemadangan ini ku lihat lagi .
Pemandangan yang ku rakam ini .
Dan hati terus terbayang .......

Menyedar kan aku .
Zaman lalu sudah menjadi sejarah .
Mana boleh kembali ke saat dulu lagi .

Ku jadi kan kenangan itu sebagai teman berfikir menjejak zaman .
Biar di kota tidak ada batas batas sawah yang licin .
Tapi banyak batas batas hidup yang mencabar .......

Kenyatan kehidupan

Di sini lah tinggal seorang lelaki tua .
Hidup secara tradisi .
Anak anak jauh dari sisi .
Isteri dah lama pergi .

Seronok mandi air perigi .
Sejuk saperti kabus pagi .

Rumah terpencil di pinggir sawah .
Bukit bukau menambah kecantikan .
Suasana desa sunyi dan permai .

Damai kah hati lelaki ini .
Hidup sendirian berteman sepi .

Khamis, 17 Disember 2009

Sekarang aku di desa ku

Pada hari ahad ini aku akan berada di kl semula .

Segala masalah yg timbul harap maaf .

Hari ini aku belajar beberapa pekara berkenaan IT dari seorang yg baik hati .
Jutaan terima kasih aku ucapkan .

Tahniah pemain bola sepak Malaysia .

Selamat manyambut Awal Muharram .

Ahad, 13 Disember 2009

Urut , Perubatan , Silat dan aku .

Hi hi hi .....
Ada orang bertanya dgn aku .
Ada kah cara nak memiliki artis yg comel tu ?.

Jawapan nya : Ada cara nya ........

Kata Tok Nenek :" Nak seribu daya , tak nak seribu daleh " .

Jangan Lupa , Tok nenek juga kata : " Kalau nak pakai baju baju tu kena lah ukur dgn badan sendiri ".

Kalau baju yg berkenan tu besar , kena lah makan banyak sikit , biar gemuk . baru ok saiz nya .

Kalau baju yg berkenan tu kecil , kena lah kurangkan makan , biar kurus sikit . baru lah ok saiz nya .

Harus di ingat , jangan di ubah saiz baju tu , kot nanti dah berubah , hati tak berkenan pula ......

Sabtu, 12 Disember 2009

Urut , perubatan Tradisional dan Silat .

Master Mazuan dam Master Lily ada di PD sekarang ni .
Tak tau lah aku boleh pergi ke tidak ......

Kalau tak ada pesakit mungkin boleh gi .

Kalau tidak , ber PD lah kat Gelanggang Utama je .

Hi hi... kat Gelanggang Utama pun ada tempat untuk bakar ikan .
apa apa lah yg boleh di bakar .........

Jumaat, 11 Disember 2009

Urut Dan Silat

Sejak remaja , aku meminati seni ini .
seni rawatan dan seni beladiri .

Aku terasa damai dan tenang dgn seni seni yg ku amal kan sekarang .
Aku rasa gembira dapat merawat insan yg bermasalah .......
Aku rasa gembira medidik insan dalam seni bela diri .......


Khamis, 10 Disember 2009

urut

Aku jadi ahli dalam esastera.com
Aku mula menulis puisi di sana .
saja suka suka ,
harap harap lagi ramai kenalan .

Aku suka orang kenali aku sebagai Pengamal Urut Tradisional .
Jadi kalau siapa yg memerlukan kepakaran urut tu boleh lah jumpa dgn aku ....

Rabu, 9 Disember 2009

Urut lah kalau rasa perlu .

Satu masa aku menonton wayang , kursi di sebelah ku seorang cacat pengelihatan . Dia berseloroh pada ku , patut nya dia bayar tiket separuh kerana mendengar sahaja . Tapi biasa lah peraturan nya tak boleh bayar separuh .

Malam tadi , bila letrik tak ada , lampu suluh pun tak ada , aku bergelap .
Telinga lah yg membantu menghadapi suasana . Teringat kisah orang cacat mendengar wayang .( Bukan menonton ).

Susah nya kalau anggota badan kita tak sempurna . Itu lah kalau mati pucuk ,
Isteri cantik !! tengok je ......

Buat lah rawatan . Cuba cari orang yg betul betul tahu urut .....

Urut

Ingat tak ? Budak 11 tahun yg dari kepong tu !, Lengan yg bengkok tu , ok dah sikit .
Nak kena rajin la datang baru ok betul betul .

Apa pun yg kita usaha , jangan lupa berdoa meminta kerniaan Allah yg Maha Kuasa .

Darah Di Kaki ( Puisi untuk Dia )

Mana kau sakit di gigit pacat dan lintah ,
biarkan darah merah mengalir di kaki mu ,

Kaki mu sudah biasa di tikam duri ,
Langkah mu biasa tersepak pecahan kaca ,
Kadang tiada darah untuk dilihat ,
Tapi sakit nya kau tahan sampai ke hati ,

Dan kau berhati hati ...
Biar pun parut di kaki tiada lagi .
tapi masih terguris di sudut hati .
Ingat lah hingga ke mati .....

Dia adalah Aku .


(Hassanhusin . 9 Disember 2009 , Pinggiran Sungai Klang )

Selasa, 8 Disember 2009

Tak ada penyakit ????

Tapi badan lemah ,
tapi tidor selalu terjaga ,
tapi tidor di ganggu igauan ,
tapi bangun pagi sakit tumit kaki ......
Tapi kekadang pening kepala ....

Kata depa tu , awak tak dak penyakit !!!!.

Ada masalah tu kot !!!!

Cuba kita buat rawatan secara tradisional ,
Mana tahu kot boleh baik .

Cuba tak salah kan ?????


Isnin, 7 Disember 2009

Urut Tradisional Jom Kahwin

Ramai yang tidak tahu , Urut Tradisional baik di buat untuk mereka yg nak jadi pengantin baru .
Urutan dapat melancarkan perjalanan darah dan membatu sistem saraf berfungi dgn baik .

Paling penting kerana boleh meningkatkan daya kekutan seks .

Selamat pengatin baru , dan jadi lah pengantin yg hebat zahir dan batin .

Urut Tradisional dan Jom Heboh .

Masa tidak membenar kan aku untuk pergi kat Jom Heboh .

Aku tak boleh tinggal kan Jom Urut Tradisional dan Jom Perubatan Tradisional .

Tak pe la !!!! berbakti pada nusa dan bangsa ......
Tegok TV je la ..............................

Ahad, 6 Disember 2009

Urut Tradisional Dan Jom Heboh

Hari ni aku banyak terima panggilan nak datang buat rawatan . Tapi aku rasa nak gi juga kat Jom Heboh di Bukit Jalil .Kena curi masa sikit la nampak nya .
Tak tau la kenapa rasa minat pulak nak gi Jom Heboh ni .

Hi hi hi .....

Sabtu, 5 Disember 2009

Urut Tradisional

Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional yg aku amalkan ada lah Urut Tradisional yg di warisi dari budaya Bangsa Melayu , yg zaman berzaman di gunakan untuk merawat kesakitan tubuh badan .

Ada setegah tempat di Kuala Lumpur , tertulis Urut Tradisional , tetapi menjadi tempat kegiatan tidak bermoral . Tindakan itu merosak nama Urut Tradisional . Sila jangan terpengaruh dengan iklan saperti itu .

Urut Tradisional

Urut Tradisional jika di buat untuk bayi atau kanak kanak , boleh melancarkan peredaran darah di seluruh badan , membantu suluruh sistem badan kanak kanak berfungsi dengan baik .

-Memajukan perkembangan fikiran dan minda kanak kanak .
-Menguatkan fungsi daya pertahanan dari serangan penyakit .
-Melancarkan peroses pembesaran .
-Melega dan merehatkan otot otot dan sistem saraf .
-memajukan daya tindak balas dgn persekitaran .

Urut Tradisional untuk kanak kanak mempunyai kaedah yg tertentu . Tidak patut di urut sebarangan , urutan yg tidak betul mungkin menimbulkan kesan yg tak baik .

Sayangi lah anak anda , Beri lah kesihatan dan keselesaan untuk yg di sayangi .

Saya mempunyai pengalaman Urutan Tradisional lebih dari 20 tahun . Kalau anda mempunyai kepercayaan pada kemahiran Saya , sila hubungi saya .

Jumaat, 4 Disember 2009

Urut Tradisional

Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional yang aku amal kan ada lah warisan budaya Melayu , yang telah di amal kan dalam kehidupan Bangsa Ku semenjak zaman berzaman . Aku rasa bangga dan amat bertuah mendapat ilmu ini . Aku bersyukur Pada Allah Yang Maha Berkuasa .

Andai nya anda fikirkan aku boleh membantu , sila buat temu janji dgn panggilan pada HP : 016 3828239 . Di ingatkan , Maaf , SMS tidak di layan .

Khamis, 3 Disember 2009

Mereka Berlatih Seni Silat Gerak Kuntau









Seni silat Gerak Kuntau berumur 25 tahun .

Aku asas pada tahun 1984 .

Dari sebuah desa , berkembang di Ibu Kota .........

Semoga di guna untuk tujuan kebaikan .

Jangan sekali kali di guna untuk kejahatan .

Seni Silat Gerak Kuntau ( Pelajar Ku )



Jufri dan Fauzi .
Jufri berpakaian silat .

Seni Silat Gerak Kuntau ( Pelajar Ku )


Sir Badrul , Baju Putih , megajar di sebuah sekolah di Kedah .

Jefri berbaju hitam , berkerja di Melaka .

Seni Silat Gerak Kuntau ( Pel ajar Ku Serangan Rotan )






Master Hj Nordin Tangan kosong.

Sir Badrul Tongkat Rotan .

Seni Silat Gerak Kuntau (Pelajar Ku Serangan Pisau )






Master Hj Nordin Tangan kosong .

Sir Badrul menyerang dgn pisau .

Selasa, 1 Disember 2009

Traditional Massage ( Urut Tradisional ) Hp : 016 3828239 .

Massage to treats Erectile dysfunction , sexual problem ,muscle pain , problem associate with nerve and blood circulation , join dislocate or sprain bone fracture , paralyse and etc .

I' m specialists Traditional Masseur .

Urut Tradisional oleh Mahaguru . HP : 016 3828239.

Aku Mahaguru Seni silat Gerak Kuntau . Aku mempunyai kepakaran Urut Tradisional , merawat Mati pucuk , Lemah tenaga batin , Sakit urat saraf saperti mati sebelah tubuh , dan lain lain . Merawat sakit sendi atau tercabut sendi . Merawat masalah tulang atau patah tulang .

Aku juga merawat penyakit luar biasa atau masalah kebatinan secara tradisional .

Sila buat temujanji . Jangan biarkan kesakitan anda terlalu lama ........

Urut Tradisional lebih 20 tahun pengalaman ...

Aku merawat dgn kaedah urut tradisional dan berpengalaman lebih dari 20 tahun .
Merawat mati pucuk , sakit urat saraf , tercabut sendi dan patah tulang .

Aku juga merawat penyakit luar biasa atau masalah kebatinan secara tradisional .

Sila buat temujanji .

Peringatan Untuk Aku !

Sekadar nak ingat kan diri aku sendiri .

Dan untuk sesiapa juga yg terasa diri nya leka dgn arus kehidupan duniawi .

Dan untuk sesiapa juga yg terasa malas dan suka berkata" nanti lah ! ."

Cintai lah sembahyang kerana kita mencintai Allah .

Berdoa lah agar kita mendapat Cinta dari Allah .

Aku mengingat kan diri aku , bahawa kehidupan dunia ada lah kehidupan yang
sementara , Kehidupan akhirat lah selama lama nya ........

Bagaimana ingin menemui Allah nanti kalau kita tidak mencintai nya ?.

Bagaimana mengharapkan cinta , kalau kita tidak mencintai ? .

Nanti kita pasti menemui Allah .

Nanti itu kita tak pasti , bila ? !!!

Mungkin bertahun tahun lagi !

Mungkin sebulan lagi !

Mungkin sekejap lagi !

Mungkin sekarang !

Bila sudah menjadi mayat , tiada lagi dapat kita beribadat dan berdoa ......
Bagaimana andai nya kita bergelombang dengan dosa dan noda ???????

Mati kita jadi mayat

Mati kita jadi mayat

Mati kita jadi mayat .............