Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Isnin, 26 April 2010

Mati pucuk isteri comel


Kalau anda banyak duit .

Tapi anda mati pucuk atau tenaga batin lemah .

Anda tidak bahagia .

Kalau ada isteri comel pun untuk lihat je .

Apa ada best !!!!!!!!

********************

Jangan kecewa !!!!!!!!

Jumpa saya untuk buat rawatan ....


Sabtu, 24 April 2010

Suami di madu

Suami di madu .

Di antara puncanya kerana lemah tenaga batin .

Berlaku pada seorang pemandu teksi .

Berita dari Harian Metro 24.4.2010 .

..........................................

Kalau anda hadapi lemah tenaga batin .

Hubungi saya untuk buat rawatan .








Jumaat, 23 April 2010

Isteri cari gigolo

Isteri cari gigolo (pelacur lelaki ) .

Kerana isteri tidah puas dalam hubungan seks bersama suami .

Suami menghadapi masalah lemah tenaga batin .

*************************

Bro !!!

Sila jumpa dgn saya .

Biar saya buat rawatan .

Moga Bro cepat sembuh .



Isteri Gersang


Suami lemah tenaga batin .

Isteri Gersang .

Mencari teman seks melalui laman sembang Internet .

Suami masih sayang untuk melepaskan ikatan perkahwinan .

<<<<<>>>>>>

Bro !!!

Datang la jumpa dgn aku .

Biar aku buat rawatan .

Moga 2 kau sembuh .


Suka tengok isteri seks dgn lelaki lain .


Hari ini aku ada terima panggilan talipon dari seorang isteri .

Nama dan tempat tinggal di rahsiakan .

<<<>>>

Selepas 2 tahun mengalami masalah mati pucuk .

Suami nya selalu mencari lelaki untuk membuat hubungan seks dgn dia .
( isteri yg buat panggilan talipon ).

Sudah jadi hobi suami melihat dia buat hubungan seks dgn lelaki lain .

................<<<>>>...............

Wahai si suami !!!!

Jumpa lah dgn saya untuk di rawat .

Semoga anda sembuh .




Cepat sangat


Mungkin anda tak tahu .

Ada zakar yang sangat cepat terpancut .

Tersentuh dengan bibir alat kelamin wanita sudah terpancut .

Tak sempat masuk pun !!!!!

Isteri mesti meradang habis punya !!!!

*** Jangan risau ***

Masalah itu boleh di rawat .

<<<<<<<>>>>>>

Kalau anda sekadar cepat saja .

Sempat di masukkan ke dalam alat kelamin wanita .

Ini lagi senang untuk di rawat ....

Sila jumpa saya .

Semoga anda cepat sembuh .






Khamis, 22 April 2010

Tutup mata


Sungguh malang !!!!

Kerana awak mati pucuk .

***Awak tutup mata ***

Membiarkan isteri mendapat kepuasan dengan lelaki lain ........

Awak tak tahu ke mati pucuk boleh di rawat secara tradisional .

Kalau awak pernah merawat , Tapi tak berjaya !!!

Jangan putus asa !!!

Kalau suka ....

Jumpa saya , Semoga masalah anda akan selsai ........

Sama sama lah berdoa pada Illahi .



Rabu, 21 April 2010

Isteri bercerita suami lemah

Hello Bro !!!!

Mungkin Bro tahu !!

Atau mungkin Bro tak tahu !!!

Isteri Bro menjaja kelemahan tenaga batin Bro kat Internet .

(( dalam ruangan sembang 2 Internet ))

Hihihi !! di situ banyak semut yg suka kan gula ....

Awas !!!!
Isteri Bro tu gula .

Jangan biarkan dia gersang .

<<<<<<<<>>>>>>>

Kalau Senjata Bro Cepat terpancut .

Kalau senjata Bro tak keras .

( Isteri Bro tak puas .. itu lah yg di jaja . )

Bro !!!!

*** Hubungi saya untuk buat rawatan ***

Cepat ! Cepat ! Cepat !



Selasa, 20 April 2010

Hujan bagai air mata

Sekarang hujan di kawasan rumah ku .

Aku jadi teringat pada tangisan seorang wanita semalam .

Aku mendapat panggilan talipon dari seorang isteri .

Dalam nada sedeh dan tangisan .

Menceritakan kisah perkahwinannya telah berlalu setahun .

Tapi dia masih gadis .

Suaminya tidak dapat melakukan hubungan kelamin kerana senjata tak keras
((( MATI PUCUK )))

Wahai si suami !!!!!

Sila jumpa saya .
<<<<<<<<>>>>>>>
Bersama doa dan rawatan .
Semoga kisah hitam itu di tamat .




Isnin, 19 April 2010

Mencipta suasana romantis

Mencipta suasana romantis .

Biar erat hubungan suami isteri .

Amalan berjalan berpimpin tangan ,memberi kucupan dan pelukan bukan hanya semasa bersama di ranjang saja , keluar makan atau mononton wayang berdua .

Jangan malu untuk kembali bercinta dengan pasangan .

Jangan lupa memberi ucapan kasih , sayang , rindu dan cinta pada pasangan .

Sesungguhnya cinta kali kedua itu akan lebih bermakna .

<<<<<<<<<>>>>>>>>>

Jangan lupa .

Kekuatan tenaga seks suami dan isteri juga perlu ada .

Kalau ada masalah !!!!

Hubungi saya untuk buat rawatan .

Usah biarkan masalah seks menganggu cinta anda .



Ahad, 18 April 2010

Keyakinan diri

Keyakinan diri .

Meliputi aspek-aspek berikut :

* Berfikiran positif .

* Selalu menjaga kehormatan dan maruah diri .

* Yakin pada diri sendiri .

* Seimbang dari aspek emosi dan rohaniah .

*Sihat tenaga zahir dan tenaga batin .

.........

Ada masalah ???

Hubungi saya untuk buat rawatan ......

Selamat berbahagia .




Kutu Kepala

saiznya sebesar bijan .
Serangga parasit menumpang hidup di kepala manusia .
Menghisap darah .

Suka pada rambut lurus bersih dan pendek .
Menyenangkan dia berjalan .

Biasanya di kepala kanak 4 hingga 8 tahun tapi ada juga pada orang dewasa .
Bertelur dan membiak di kepala hingga 20 ekor .

Berjangkit melalui perkongsian tuala,pakaian ,bantal
dan tidur bersama ...

Kesannya gatal , berkudis dan mudah marah .

Boleh di rawat dengan minyak tanah . ( awas mudah terbakar )

<<<<<<<>>>>>>>
Kalau isteri tak ada kutu.
Tiba-tiba suami ada kutu !!!!

(((Awas si isteri )))

Sila buka fail siasatan ....
hihihihihi .........

Dan

Jaga wajah .

Jaga kemampuan seks anda .

( Ada masalah hubungi saya )











Kasih suami berkurang

Anda masih sayang suami.

Tapi kasih sayang suami sudah berkurang .

Berkurang dari masa ke masa.

Mungkin kerana diri anda .

Mungkin kerana orang ketiga .

Bermacam mungkin ???

<<<>>>

Hubungi saya untuk mendapat rawatan .

***Ikat kasih sayang nya ***






Kasih isteri berkurang

Kasih sayang dan layanan isteri berkurang .
Berkurang dari masa ke semasa .

Tapi anda masih sayang !!!!

Ada masalah selalunya ada penyelsaian .

Hubungi saya untuk buat rawatan ......

*** Biar sepanjang masa ada di ingati dan dirindui ***
<<<<<<>>>>>>>







Zakar tertarik ke dalam

Zakar tertarik ke dalam .

Bahagian kepalanya saja yg terkeluar .

Masalah ini boleh di atasi dengan rawatan urut
dan perubatan tradisional .

Sila hubungi saya ...







Sabtu, 17 April 2010

Tingkatkan kehebatan kelakian

Tingkatkan kehebatan kelakian anda .
Tingkatkan kehebatan daya seks anda !!!!!

Di antara yang berkesan ialah >>>>>>>>>

>>>> mendapatkan rawatan urut !!!!

Sila cari pakar Urut yang boleh di percayai.

Anda boleh hubungi saya kalau bersetuju dan menyakini saya ....

Hihihi .. Tepuk dada tanya tenaga seks anda !!!!!!

Jumaat, 16 April 2010

Kemut

Saya di tanya oleh seseorang .

Kenapa bila buat hubungan seks .

Dia tida merasai daya kemutan dari isterinya .


Jawapan nya :

Biasanya yg menjadi sebab utama .
Berkaitan dengan peredaran darah dalam badan .

Tisu dan urat saraf pada bahagian alat kelamin dan persekitarannya .
Tidak berfungsi dengan baik sekira nya aliran darah tidak di terima dengan mencukupi .

Rawatan urut boleh melancarkan perjalanan darah .
Dan akan membantu daya kemutan .

Sila buat rawatan urut .
Dan nikmati kenikmatan seks yg sempurna .


Isteri sihat suami sedap .....
Suami sihat isteri sedap .....









Khamis, 15 April 2010

Zakar palsu

Kisah benar .

Seorang suami menghadapi lemah tenaga batin .
Tak berapa keras dan cepat puas .

Mencari jalan pintas untuk memuaskan isterinya .
Lalu membeli zakar palsu untuk kegunaan isterinya .

Si suami itu memberi tahu pada saya .
Zakar itu menggunakan bateri.
Ada daya denyutan .
( harganya RM 100 ++ je )
Di beli di sebuah kedai,
di sebuah pasaraya besar,
di jalan klang lama .

Pada peringkat awal ...
Suami isteri seronok la ....
Tak tahu apa masalah nya kemudian dah jadi tak seronok ...

Hingga isteri pergi melapurkan pada Mahkamah .
Menuntut cerai ...
Malunya aku kata si suami .
Zakar palsu tu pun di tunjukkan di Mahkamah .....

*** Keputusannya Bercerailah ***

.........................................................................

Selamat datang untuk mendapatkan rawatan .

Semoga anda cepat sembuh .



Rabu, 7 April 2010

Mati Pucuk

Bukan satu penyakit yang kekal !!!!!!

Kena cara rawatan .....

Harapan untuk pulih masih ada .....

Usah kecewa dan takut pada bayangan masalah itu .

Selamat berjumpa !!!!

Selamat berbahagia !!!!

Selasa, 6 April 2010

Cepat Puas

Rahsia perhubungan suami isteri !!!!!

Lelaki cepat puas ......

Menyebabkan isteri tidak puas .....

Itu merupakan ciri ciri lemah tenaga batin .

Masalah itu boleh di rawat dengan urutan secara tradisional .

Sila hubungi saya !!!!!