Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Isnin, 29 Mac 2010

Jelawat

Pagi 21. 3 . 2010 . Pergi jelawat sorang je ...

Beli CD nyanyi Dikir Barat . Harga RM:16.90 . Tapi di jual RM : 12.00 saje .

Jagoh 8 sensasi .

Penyanyinya :

Ain Manja .

Wani .

Elyana .

Erma Pesona.

Elyani .


( Dah dok kat KL ni layannnnn je ...... lagu 2 tu . )

Ahad, 28 Mac 2010

Majlis Kahwin

Majlis kahwin anak saudara
hanya sederhana
Tapi sangat meriah .......
Gembira gembira gembira .......

Hari khamis malam 18 .3.2010 akad nikah .
( sekali jawab beresssssss ..........)

Hari Jumaat majlis di rumah pengantin perempuan
Kg . Gong Jering , Selising Kelantan . Petang 19.3.2010 .
Meriah Meriah Meriah .....

Hari Sabtu Majlis kat Rumah pihak lelaki . ( Buat kat rumah Ibu ku di kampung )
Petang 2o.3.2010 .sangat meriah sangat meriah sangat meriah ......

Semua berjalan lancar ......

Syukur Pada Tuhan ...




Akademi fantasia

Tahun ni belum layan AF .....

Minat ada sedikit kurang huhuhuhu....

Dan tak berapa ada masa ..

Kalau ada masa ... nanti lah nak tegok..

Pada yang nak buat rawatan saya ucapkan selamat datang ...

Sila buat temujanji . Hp : 016 3828239 ...

Maaf saya tidak berurusan dgn sms .









Jumaat, 12 Mac 2010

Gadis

Cantik wajah dipandang mata
Indah budi menawan hati .

Jumpa pertama jadi gembira
Perkenalan ceria amat mesra
Dia bakal anak saudara
Aku amat suka
Itulah hati berkata .

Kau dan dia jujur bercinta
Pertunangan mengikat cinta asmara
Kasih sayang teruna dara
Pertemuan mesra dua keluarga
Mengikat janji bersama setia .

Pasti rindu jadi membara
Mimpi angan menuju nyata
Menjadi isteri pada teruna
Menjadi suami pada dara .

Rindunya menanti kau bersanding manja
Di pelamin meriah bahagia
Di saksikan sanak saudara
Bagai permaisuri dan raja
Membukti cinta setia .

Berdoa pada Yang Maha Berkuasa
Moga harinya cepat tiba ....


( Buat Ariza dan Syida , moga cinta bahagia ...)



Dari : Hassan bin Husin
Kuala Lumpur .













Selasa, 9 Mac 2010

Pengantin baru

Selamat pengantin baru untuk anak saudara lelaki saya Efi .
Majlis persandingan pada 18 hari bulan ini di rumah pengantin perempuan di Selising Kelantan .

Semoga berbahagia selamanya ........

Kepada bakal pengantin baru yg ingin buat rawatan urut persediaan untuk perkahwinan . Sila hubungi saya di talian : hp : 016 3828239 . ( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )

Moga sihat zahir dan batin .







Selasa, 2 Mac 2010

Peringatan

Dengan jujur hati saya bagi tahu di sini .

Urutan yang saya buat adalah untuk rawatan .

Saya bukan buat urutan untuk bersedap sedap .

Kalau awak ada masalah kesihatan ,

dan ingin membuat rawatan melalui cara urut ,

hubungi saya di talian HP : 016 3 82 82 39 .

( Maaf saya tidak berurusan dgn SMS ) .