Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Sabtu, 30 April 2011

Nafkah batin


Sayangkan isteri !!!
Bukanlah cukup dengan beri kemwahan harta benda saja .

Kemewahan nafkah batin pun kena bagi juga .

Kalau lah tuan lemah tenga batin @ mati pucuk @ cepat .

Sudi 2 lah jumpa saya untuk di buat rawatan .






Jumaat, 29 April 2011

Atok 80 an kawin janda 40an


Kahwin je apa ada hal kalau , kuat zahir dan batin .

Umur 30 an dah lemah tenaga batin !!!

Buat malu kat Atok ..

Mari sini !!!!
Jumpa saya untuk di rawat
Jangan MALU
Jangan TUNGGU

Moga cepat sembuh ..........

Khamis, 28 April 2011

Lagi sebulan nak kahwin


Lagi sebulan nak kahwin ...

Malangnya alat kelamin buat hal @ lemah tenaga batin ...

Jangan terlalu risau !!!

Sila jumpa saya untuk di rawat

Moga cepat sembuh

Selamat pengantin baru .

Rabu, 27 April 2011

Abg 60 an kahwin muda !!!

Apa ada masalah abg 60an kahwin muda !!!!

Janji kuat zahir dan batin .

Kalau ada masalah jumpa saya .

Moga anda cepat sembuh .

Lemah tenaga batin tidak mengira usia


Telah saya temui beribu orang menghadapi lemah tenaga batin .
Di awal 20an .... hingga 70 an ....

Jangan hairan !!!
walau berapa pun umur anda kalau menghadapi lemah tenaga batin .

Itu boleh di rawat !!!!!!!

Sila hubungi saya .

Moga anda cepat sembuh .





Selasa, 26 April 2011

Tekanan kerja lemahkan batin


Tekanan tempat kerja .

Fikiran kepenatan .

Tubuh badan lemah .

Tenaga batin lemah .

Sila buat urut tradisional, memulihkan kecergasan .

Sihat zahir dan batin .

Selamat berjumpa dengan saya .

Moga anda sihat selalu .

Isnin, 25 April 2011

Urut seluruh tubuh

Urut seluruh tubuh dengan cara urutan tradisional .

Baik untuk melancarkan darah keseluruh badan .

Bila darah bergerak lancar .

Seluruh sistem badan akan berfunsi dengan baik .

Fizikal badan akan menjadi sihat .

Tenaga batin akan menjadi sihat .

Saya mempunyai pengalaman membuat rawatan beribu ribu orang .

Termasuk lelaki dan wanita .

Ahad, 24 April 2011

Zakar lembek


Zakar masih hidup tapi lembek,

Susah nak buat hubungan .

Jangan tunggu lagi ,

Jumpa saya untuk di buat rawatan .

Moga anda cepat sembuh .

Sabtu, 23 April 2011

Sesak nafas sakit belikat

Sakit belikat, susah bernafas .

Mungkin kerana kejang urat saraf .

Sila hubungi saya untuk di buat rawatan melalui urut tradisional .

Moga anda sihat dan ceria .

Jumaat, 22 April 2011

Sakit kepala / pening


Sakit kepala /pening
Sila hubungi saya untuk di buat rawatan urut .
Moga anda cepat sembuh .






Khamis, 21 April 2011

Sakit punggung

Sakit saraf atau tulang bahagian punggung

Kalau sudi di rawat oleh saya

Selamat datang .

saya mempunyai kemahiran merawat melalui urut tradisional .

Moga anda cepat sembuh .

Rabu, 20 April 2011

Kisah suami mati pucuk @ lemah tenaga batin ( 2 )

Kisah suami mati pucuk @ lemah tenaga batin ( 2 )

Memiliki isteri yang cantik jelita

Pasti rasa bangga untuk seorang lelaki

Tapi malangnya bila tenaga batin sudah bermasalah

Si suami hanya dapat melihat saja keindahan itu

Isteri pula dalam dahaga , hauskan nafkah batin

Isteri yang menderita , selalu minta untuk berpisah

Suami jadi tertekan , dia cuba cari jalan penyelsaian

Si suami mencari seorang gigolo untuk memuaskan isterinya

Begitulah berlaku !!!!

Isteri puas dgn gigolo dan suami sebagai penonton .

Wahai lelaki yang lemah tenaga batin !!!!

Datanglah bertemu dgn saya untuk di rawat

Agar anda juga jadi hebat

Jangan bertangguh lagi !!!

Jangan jadi lelaki dayus !!!!




Selasa, 19 April 2011

Kisah suami mati pucuk @ lemah tenaga batin ( 1 )

Kisah suami mati pucuk @ lemah tenaga batin ( 1 )

Ada ketika wang macam tidak berguna

Biarpun wang sebenarnya amat berguna

Si suami yg mati pucuk merasai amat tertekan

Dia tidak dapat memuaskan kehendak batin isterinya

Isterinya pula sering marah marah

Isterinya juga sering minta di ceraikan

Isterinya juga sering berkata, nak cari lelaki di luar

Si suami sudah cuba berubat

Tapi tidak berjaya

Si suami cari jalan mudah , membeli sex toy untuk kegunaan isteri .

Oh ! malangnya pasangan suami isteri ini

Apa kata kalau cuba buat rawatan dengan saya

Jangan berputus asa

Moga cepat sembuh .

Hubungi : 016 3828239 .

sakit Leher atau tersalah bantal

Mari jumpa saya
saya boleh buat rawatan
moga cepat sembuh .

Lemah Tenaga Batin


Lemah tenaga batin

Cepat terpancut ( cepat puas)

Cakap banyak tak guna !!!

Mari jumpa saya untuk di buat rawatan ....

Moga cepat sembuh .

Keperluan batin wanita


Lelaki yg Alat kelamin cukup kekerasan dan bertahan lama .

Di perlukan untuk memberi kepuasan batin wanita .

Wahai lelaki !! anda jangan ambil mudah kalau anda lemah tenaga batin .

Banyak berlaku kecurangan rumah tangga kerana tidak ada kepuasan batin .

Sila jumpa saya untuk buat rawatan .
Moga anda cepat sembuh .

Ahad, 17 April 2011

Terbilang di gelanggang cemerlang di kamar


Handal di gelanggang hebat di kamar .

Mahu handal persilatan .
Jejaklah gelanggang .
Carilah guru .

Mahu hebat di kamar .
Buatlah rawatan .

Kalau sudi jumpalah saya .
Moga kuat zahir dan batin
Berbahagia suami isteri .

Hubungi hp 016 3828239



Sabtu, 16 April 2011

RAWATAN URUT KHAS UNTUK BAKAL PENGANTIN

SELAMAT PENGANTIN BARU

Dapatkan rawatan urut khas untuk bakal pengantin baru hubungi : 016 3828239 .

Agar perhubungan suami isteri tidak ada masalah .

Kuat Zahir dan batin .

Jumaat, 15 April 2011

Urut badan dan batin

Hubungi : 016 3828239
Anda mempunyai masalah lemah tenaga batin .
Anda mempuyai masalah urat saraf , sendi dan tulang .
Anda tunggu bila ada masa akan merawat.
Usah begitu !!!
Jarak lama waktu
Masalah akan bertambah
Sila cari dan sediakan waktu .

Sabtu, 9 April 2011

Urut Batin

URUT BATIN

Apa yang saya lakukan ialah
rawatan secara urut , doa dan ada latihan 2 tertentu .

Kiranya anda bermasalah
saya ucapkan selamat datang bertemu dgn saya .

moga anda cepat sembuh