Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Ahad, 28 Februari 2010

Awet Muda

Umur + - 40 . kekal menawan .
Dan menggetarkan jiwa peria .

Ada di antara artis wanita yg mengamalkan petua yang tertentu ,
termasuk berunsur tradisional ,
tanpa botox , kolagen dan suntikan vitamin c untuk awet muda .

+- 40 masih bergetah saperti Zarina Zainudin , Norabaniah Raffie ,
Anne Abdullah , Maria Farida dan lain lain .

Dipaparkan dalam Metro 28.2.2010 .

Jangan lupa : perawatan berusur tradisional juga dikatakan boleh membantu ...

Tradisional Tradisional Tradisional ..............




Selasa, 23 Februari 2010

Rumah tangga bahagia


Rumah tangga yang bahagia .
Bukan kerana kekayaan semata mata .
Bukan kerana kecatikan rupa paras semata mata .

Hubungan sulit suami isteri di bilik tidur juga amat penting .
Mana ada kebahagiaan tanpa kepuasan hubungan itu .

Moga anda sihat zahir dan batin .
Dan berbahagia lah anda !!!!

Andai anda bermasalah dalam hal hubungan sulit itu .
Kata lain anda lemah tenga batin .

Hubungi saya untuk rawatan .
Hp : 016 3828239 .
( Maaf saya tidak berurusan dgn sms )



Isnin, 22 Februari 2010

Salah cara

Pemandu teksi sapu ( Prebet sapu )
Warga mas 63 tersalah cara menjalinkan hubungan dgn pelajar tingkatan 4 .

Orang ramai juga tersalah cara membelasah warga mas itu , mungkin kecederaan yang di alami itu lah penyebab warga itu mati .

Lokasi kejadian : Negeri Kelantan.

Boleh lihat dalam Harian Metro hari ini .







Ahad, 21 Februari 2010

Dari Segamat with love


Seorang pesakit lelaki .
Lemah sebelah badan .
Datang dari Segamat ( Johor ) bertemu dgn aku di K. Lumpur .
Untuk mendapatkan rawatan dari ku .

Beliau bersama dengan isteri , 7 orang anak ( 3 putra dan 4 puteri ) dan saorang anak saudara lelaki .

Menaiki 2 buah kereta .

Aku kagum dgn kasih sayang yg di tunjukkan oleh anak anak dan isteri beliau .

Aku berdoa semoga beliau cepat sembuh .




Khamis, 18 Februari 2010

Macam macam ragam

Macam 2 ragam orang yg aku temui ....

Ada orang talipon bagi tahu aku sakit kaki .
Tanya berapa bayaran untuk rawatan kaki.

Bila datang jumpa dgn aku , dah sakit lain pula ,
dah Sakit pinggang dan masalah tenaga batin pula .

Untuk pengetahuan anda , bayaran untuk sakit kaki ,
tak sama dgn bayaran rawatan tenaga batin .

Bila nak buat rawatan tenaga batin ,
Nak tutup lampu , tak mahu terang , malu konon ....

Hi hi hi hi ... macam 2 kerenah .....
Malas nak layan ......

Kalau nak merawat datang lah dgn iklas .
Semoga awak cepat sembuh .







Isnin, 15 Februari 2010

KL masih sepi

Kuala Lumpur masih sepi .

Selamat bercuti sempena Tahun Baru Cina .

Masa cuti ni awak boleh lah ambil peluang untuk buat rawatan .

Rawatan di buka macam biasa .

Selamat datang ... Moga cepat sembuh .

Temu janji hp : 016 3828239 .

( maaf saya tidak berurusan melalui sms )






Isnin, 8 Februari 2010

Mengikat cinta suami .....

Ikatkan cinta suami pada awak .
Bagai rambut disimpul mati .....

Cara zahir dan batin .


Cara-cara zahir .

1 Menjaga bentuk badan supaya kekal saperti yang di gemari suami .

2 Berhias untuk suami , bukan mempamirkan kencantikan bagi di nikmati umun .

3 Berpakaian menarik , termasuk pakaian dalam . Tarik minat seks suami .

4 Kebersihan dan haruman badan bertukar 2 .

5 Perbualan yang menimbulkan rasa sayang suami , elak perbualan yang dibenci suami.

6 Sayangi apa yang di sayangi dan diminati suami .

7 Melayan makan minum dan pakaian suami .

8 Tidor bersama .

9 Gurauan manja yang menyenangkan suami .

10 Bila berjauhan , hubungi dengan ucapan manja . atau sms rindu cinta .

11 Mencipta suasana indah di rumah untuk dinikmati bersama . Ingatkan hari hari penting dalam hidup suami , meriahkan hari itu ikut kemampuan .

12 Jangan jemu berfikir untuk mencari sesuatu bagi membahagiakan anda dan suami , anda lagi memahami ...... cari lah !!!!! .

Cara Kebatinan.

1 . Bermohon lah pada Illahi .

Saya mempunyai kemahiran kebatinan , untuk tujuan mengikat cinta ini .
Awak berminat ??? .
Hubungi saya :

HP : 016 3828239

( Maaf saya tidak berurusan dgn SMS )












Sabtu, 6 Februari 2010

Suami Dingin Seks ???


Wahai isteri !!! cuba anda buat begini :-

Jaga kesihatan anda .
Badan sihat dan cergas akan menjadikan anda ceria dan memancarkan
kejelitan yang boleh menarik nafsu suami .

Jaga bentuk badan .
Tidak terlalu kurus dan tidak terlalu gemuk . Bentuk badan yg menarik akan
akan memanaskan nafsu suami .

Jaga kebersihan .
Jaga kebersihan seluruh badan termasuk bahagian sulit . Pastikan kulit badan kelihatan menarik .

Mengenali kemahuan dan kebencian suami .
Kalau anda mampu , sesuaikan diri anda dgn kemahuan suami , dan elakkan yg tidak digemari suami .

Merubah diri .
Dari masa kesemasa merubah diri , penampilan diri , pakaian dan wangian .

Teknik Seks
Menambahkan ilmu perlakuan seks , mengenali bahagian bahagian yg sensitif untuk menaikan nafsu , berbicara secara jujur tentang seks dan mencipta fantasi yg boleh menimbulkan ghairah untuk seks .

Apa apa lah.
Anda perlu selalu berfikir , ikut kemampuan dan suasana , bagi menimbulkan ghairah seks ....

Jangan Lupa !!!!
Pastikan juga kesihatan suami zahir dan batin . Hubungi perawat yg boleh dipercayai untuk membuat rawatan ,
untuk masalah suami . Anda perlu memberi galakkan untuk suami merawat ...
Kalau mahu!!! hubungi : 016 3828239 . ( maaf sms tidak di layan ) .


Jumaat, 5 Februari 2010

Doa Hendak Berjimak


Doa ketika hendak berjimak
dengan isteri .

" Ya Allah , Ya Tuhan ku ,
hindarilah kami daripada syaitan ,
dan singkirkan syaitan itu daripada
apa yang Engkau razekikan kepada kami (anak ) . "


Harian Metro : 5.2.2010 .




Khamis, 4 Februari 2010

Ketagih seks dengan mayat .

Seorang lelaki pekerja rumah mayat ketagihan seks dengan mayat wanita ,
yang hendak dibedah siasat .

Lelaki itu dikenakan hukuman penjara kerana memperkosakan mayat .

Berita Harian Metro :
4.2.2010 .









Selasa, 2 Februari 2010

Azimat tundukkan suami

Semalam ada satu orang wanita talipon aku bertanya nak azimat supaya suami jadi ikut perentah ....

Hihihi .... kau orang ni macam macam !!!!!!! je .....


Keris yang ku guna di gelanggang


Semalam ada orang berminat nak beli keris yang aku selalu guna di gelanggang .

Kalau kena harganya memang aku jual keris tu .

Dia masih belum cakap harga yg dia nak bayar !!!!

Kita tunggu dan lihat ...

Keris luk 21 tu sangat lama ...

Isnin, 1 Februari 2010

Selamat Cuti Hari Wilayah

Selamat bercuti hari wilayah ...

Untuk semua warga KL dan sekitar ...

Hari ini saya buat rawatan .

Selamat datang .

Moga awak cepat sembuh .