Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Khamis, 31 Disember 2009

Selamat Tinggal 2009 ..Urut dan Silat

Suka duka 2009 , selamat tinggal .

Sakitnya telinga VIP nyanyi

Mendegar nyanyian VIP .......

Konon nya best kata Raja Azura ..... Tak nyanyi lagi bagus . Elok dok diam diam , sama sama dengar orang lain nyanyi .


Aku tengok siaran langsung TV2 .

Selamat Tahun Baru 2010 ... Urut dan Silat

Membuat rawatan Urut dan Perubatan Tradisional '

Mengajar Seni Silat Gerak Kuntau .

Perguruan Seni Silat Gerak Kuntau Mengucapkan Selamat tahun baru 2010 pada anda semua .

Ada suara suara yg tak suka pesta menyambut tahun baru di penuhi dgn nyanyian dan tarian .

Tapi lihat lah siaran langsung TV 2 , Dataran Merdeka di penuhi lautan manusia berpesta .


Andai anda suka berpesta lah ,.......
dan ingat lah tatasusila .

Pernikahan Terlarang

Pak san 63 (mertua )

Nita 40 ( menantu )

Nikah di negara jiran .

Di tangkap salepas 21 hari .

Pak San megaku buat hubungan seks 2 kali dalam tempuh 3 minggu .

Terima kasih harian Metro 31 Disember



Malangnya bangsaku Di mana ugama mu

Umur di hujung hujug nafas
Masih ada selera bersetubuh cara yang amat memalukan
Dosa kau tutup mata mu
Redhanya kau di hasut syaitan .

Berhambakan raja nafsu
Bagai penghuni hutan
suka suka menjadi binatang .

Bila ditahan manisnya ucapan
Bermadu kata keinsafan.

Berilah hukuman
Berilah hukuman
Biar jadi pengajaran untuk manusia .



Hassan husin 31 Disember 2009 .



Urut dan Silat . Salam tahun baru .

Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa .

Mengajar seni silat Gerak Kuntau .

Selamat Tahun Baru untuk semua .

Banyak suara suara tak suka dengan cara sambutan tahun baru .

Tapi itu lah juga di gemari , ramai ramai menyertai .......

Cakap tak serupa bikin .

Hi hi hi.........

Rabu, 30 Disember 2009

Urut dan Silat aku miliki .


Merawat mati pucuk , sakit urat saraf , sendi , tulang dan penyakit luar biasa .

Mengajar Seni Silat Gerak Kuntau .


Terima kasih terima kasih terimakasih terimakasih ...............

Master mazuan baru balik dari Thai ,
Ada hadiah baju T untuk aku .
Gambar kat bahagian dada baju t tu saperti di atas .

aku suka ..........

Aku Urut dan silat = Sihat zahir dan Batin

Ah!!!! kenapa hidup berterusan dgn mati pucuk ,

Jangan lepaskan kenikmatan alam bersuami isteri .

Buat rawatan !

Anda telah banyak berubat tapi gagal !

Jangan putus asa , cuba lagi ....

Kalau sudi , temui aku .

Selasa, 29 Disember 2009

Aku merawat mati pucuk , urat saraf ,sendi dan tulang .

Usah biarkan masalah anda berpanjangan . Buat rawatan .


oh ! kucing kecil yg hilang sudah balik .
Seronok tengok dia bergurau dgn abang Hitam .

Aku semacam dah faham bahasa kucing ,
Hi hi .. bila dia nak keluar dia sentuh kita , dan melihat ke pintu .
Cepat cepat la buka pintu , kalau tidak dia buat hal ...

Isnin, 28 Disember 2009

Urut dan Silat .... sayang juga .....

Malam tadi selepas buat rawatan .

Aku pergi ka Central beli makanan kucing ,
sampai umah tengok si kecil yg nakal tu dah hilang ,
tinggal Bang Hitam dan Manja je yg ada .

Besok la cari si kecil tu kot kot kena kurung kat orang .
Si kecil tu aktif tul la ........
Kalau hilang tu sayang juga .......


Ahad, 27 Disember 2009

Urut , Perubatan , Silat . Selamat pengantin baru .







Majlis ini di adakan pukul 2 30 tadi .
Di Taman Sri Sentosa , K .Lumpur .
Saya di jemput sama .

Semoga berbahagia pengantin selama lamanya .
Minggu hadapan mungkin saya ke Perak untuk majlis di Perak .

Terima kasih semua nya .

Urut isteri yang suruh .

Ramai juga yang datang buat rawatan tenaga batin kerana di suruh oleh isteri .

Terima kasih di ucapkan pada isteri isteri yg sanggup bersabar .

Moga salepas buat rawatan akan kembali gemilang .


Selamat berbahagia selama lama nya .

Sabtu, 26 Disember 2009

Urut , Perubatan dan Silat .

Jangan terkeliru !!!!
Nama saya dalam kad pengenalan : Hassan bin Husin .
Saya juga di kenali dengan nama Abang Sani .

Jumaat, 25 Disember 2009

Rayuan Isteri ... Urut Klasik



Abang

sayang masih dan tetap cintakan abang
Cinta bukan sekadar kasih dan sayang
Cinta bersuami isteri ada rahsia keindahan yang di nikmati
Zahir dan batin di hajati
Usah abang berkecil hati
Sayang merayu setulus pekerti .

Abang

Abang perkasa fizikal terbilang
Di Gelanggang kita abang kecundang
Terkulai layu tanpa kesudahan
Bernafaslah sayang dalam kedahagaan
Takut sayang tak cukup kesabaran
Pintu belakang dibuka syaitan .

Abang

Cuba abang ubah keadaan
016 3828239 buat panggilan
Hello ! Abang Sani ... Urut Klasik pakar rawatan .

Selamanya pengantin baru
Selamanya berbulan madu .


( HassanHusin . Jelawat , Bachok , Kelantan . 16 Disember 2009 )



Tulisan ini di siarkan dalam esastera .com

Di beri tahu supaya tidak keliru ,
Abang Sani dan Hassan Bin Husin ada lah orang yang sama .




Khamis, 24 Disember 2009

Bubur Asyura

Bulan ni biasa nya di buat bubur asyura .

Terasa la pulak nak makan bubur asyura .

Nak kena balik kampung nampak nya ..........

Tak kenal bubur asyura ?

ok ! tak pe la ...

Rabu, 23 Disember 2009

YB kahwin artis

Buat apa nak nafikan , ngaku je lagi senang .

Biasa lah tak kisah kan ? .

Janji sihat zahir dan batin .

Kalau bermasalah , apa ada hal , buat rawatan !!!!!

Hi hi hi ... Selamat Pengatin Baru .

Selasa, 22 Disember 2009

Selamat Berbahagia











Selamat berpengantin ,
Selamat berbahagia selama lama nya .

Pengantin baru lah selama lama nya .
Berbulan madu lah selama lama nya .


Sabtu, 19 Disember 2009

Terkenang zaman yg berlalu

Bila semalam aku berada di sini .
Semalam aku terkenang sangat hari hari yg aku lalui dulu .
Hari ini pemadangan ini ku lihat lagi .
Pemandangan yang ku rakam ini .
Dan hati terus terbayang .......

Menyedar kan aku .
Zaman lalu sudah menjadi sejarah .
Mana boleh kembali ke saat dulu lagi .

Ku jadi kan kenangan itu sebagai teman berfikir menjejak zaman .
Biar di kota tidak ada batas batas sawah yang licin .
Tapi banyak batas batas hidup yang mencabar .......

Kenyatan kehidupan

Di sini lah tinggal seorang lelaki tua .
Hidup secara tradisi .
Anak anak jauh dari sisi .
Isteri dah lama pergi .

Seronok mandi air perigi .
Sejuk saperti kabus pagi .

Rumah terpencil di pinggir sawah .
Bukit bukau menambah kecantikan .
Suasana desa sunyi dan permai .

Damai kah hati lelaki ini .
Hidup sendirian berteman sepi .

Khamis, 17 Disember 2009

Sekarang aku di desa ku

Pada hari ahad ini aku akan berada di kl semula .

Segala masalah yg timbul harap maaf .

Hari ini aku belajar beberapa pekara berkenaan IT dari seorang yg baik hati .
Jutaan terima kasih aku ucapkan .

Tahniah pemain bola sepak Malaysia .

Selamat manyambut Awal Muharram .

Ahad, 13 Disember 2009

Urut , Perubatan , Silat dan aku .

Hi hi hi .....
Ada orang bertanya dgn aku .
Ada kah cara nak memiliki artis yg comel tu ?.

Jawapan nya : Ada cara nya ........

Kata Tok Nenek :" Nak seribu daya , tak nak seribu daleh " .

Jangan Lupa , Tok nenek juga kata : " Kalau nak pakai baju baju tu kena lah ukur dgn badan sendiri ".

Kalau baju yg berkenan tu besar , kena lah makan banyak sikit , biar gemuk . baru ok saiz nya .

Kalau baju yg berkenan tu kecil , kena lah kurangkan makan , biar kurus sikit . baru lah ok saiz nya .

Harus di ingat , jangan di ubah saiz baju tu , kot nanti dah berubah , hati tak berkenan pula ......

Sabtu, 12 Disember 2009

Urut , perubatan Tradisional dan Silat .

Master Mazuan dam Master Lily ada di PD sekarang ni .
Tak tau lah aku boleh pergi ke tidak ......

Kalau tak ada pesakit mungkin boleh gi .

Kalau tidak , ber PD lah kat Gelanggang Utama je .

Hi hi... kat Gelanggang Utama pun ada tempat untuk bakar ikan .
apa apa lah yg boleh di bakar .........

Jumaat, 11 Disember 2009

Urut Dan Silat

Sejak remaja , aku meminati seni ini .
seni rawatan dan seni beladiri .

Aku terasa damai dan tenang dgn seni seni yg ku amal kan sekarang .
Aku rasa gembira dapat merawat insan yg bermasalah .......
Aku rasa gembira medidik insan dalam seni bela diri .......


Khamis, 10 Disember 2009

urut

Aku jadi ahli dalam esastera.com
Aku mula menulis puisi di sana .
saja suka suka ,
harap harap lagi ramai kenalan .

Aku suka orang kenali aku sebagai Pengamal Urut Tradisional .
Jadi kalau siapa yg memerlukan kepakaran urut tu boleh lah jumpa dgn aku ....

Rabu, 9 Disember 2009

Urut lah kalau rasa perlu .

Satu masa aku menonton wayang , kursi di sebelah ku seorang cacat pengelihatan . Dia berseloroh pada ku , patut nya dia bayar tiket separuh kerana mendengar sahaja . Tapi biasa lah peraturan nya tak boleh bayar separuh .

Malam tadi , bila letrik tak ada , lampu suluh pun tak ada , aku bergelap .
Telinga lah yg membantu menghadapi suasana . Teringat kisah orang cacat mendengar wayang .( Bukan menonton ).

Susah nya kalau anggota badan kita tak sempurna . Itu lah kalau mati pucuk ,
Isteri cantik !! tengok je ......

Buat lah rawatan . Cuba cari orang yg betul betul tahu urut .....

Urut

Ingat tak ? Budak 11 tahun yg dari kepong tu !, Lengan yg bengkok tu , ok dah sikit .
Nak kena rajin la datang baru ok betul betul .

Apa pun yg kita usaha , jangan lupa berdoa meminta kerniaan Allah yg Maha Kuasa .

Darah Di Kaki ( Puisi untuk Dia )

Mana kau sakit di gigit pacat dan lintah ,
biarkan darah merah mengalir di kaki mu ,

Kaki mu sudah biasa di tikam duri ,
Langkah mu biasa tersepak pecahan kaca ,
Kadang tiada darah untuk dilihat ,
Tapi sakit nya kau tahan sampai ke hati ,

Dan kau berhati hati ...
Biar pun parut di kaki tiada lagi .
tapi masih terguris di sudut hati .
Ingat lah hingga ke mati .....

Dia adalah Aku .


(Hassanhusin . 9 Disember 2009 , Pinggiran Sungai Klang )

Selasa, 8 Disember 2009

Tak ada penyakit ????

Tapi badan lemah ,
tapi tidor selalu terjaga ,
tapi tidor di ganggu igauan ,
tapi bangun pagi sakit tumit kaki ......
Tapi kekadang pening kepala ....

Kata depa tu , awak tak dak penyakit !!!!.

Ada masalah tu kot !!!!

Cuba kita buat rawatan secara tradisional ,
Mana tahu kot boleh baik .

Cuba tak salah kan ?????


Isnin, 7 Disember 2009

Urut Tradisional Jom Kahwin

Ramai yang tidak tahu , Urut Tradisional baik di buat untuk mereka yg nak jadi pengantin baru .
Urutan dapat melancarkan perjalanan darah dan membatu sistem saraf berfungi dgn baik .

Paling penting kerana boleh meningkatkan daya kekutan seks .

Selamat pengatin baru , dan jadi lah pengantin yg hebat zahir dan batin .

Urut Tradisional dan Jom Heboh .

Masa tidak membenar kan aku untuk pergi kat Jom Heboh .

Aku tak boleh tinggal kan Jom Urut Tradisional dan Jom Perubatan Tradisional .

Tak pe la !!!! berbakti pada nusa dan bangsa ......
Tegok TV je la ..............................

Ahad, 6 Disember 2009

Urut Tradisional Dan Jom Heboh

Hari ni aku banyak terima panggilan nak datang buat rawatan . Tapi aku rasa nak gi juga kat Jom Heboh di Bukit Jalil .Kena curi masa sikit la nampak nya .
Tak tau la kenapa rasa minat pulak nak gi Jom Heboh ni .

Hi hi hi .....

Sabtu, 5 Disember 2009

Urut Tradisional

Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional yg aku amalkan ada lah Urut Tradisional yg di warisi dari budaya Bangsa Melayu , yg zaman berzaman di gunakan untuk merawat kesakitan tubuh badan .

Ada setegah tempat di Kuala Lumpur , tertulis Urut Tradisional , tetapi menjadi tempat kegiatan tidak bermoral . Tindakan itu merosak nama Urut Tradisional . Sila jangan terpengaruh dengan iklan saperti itu .

Urut Tradisional

Urut Tradisional jika di buat untuk bayi atau kanak kanak , boleh melancarkan peredaran darah di seluruh badan , membantu suluruh sistem badan kanak kanak berfungsi dengan baik .

-Memajukan perkembangan fikiran dan minda kanak kanak .
-Menguatkan fungsi daya pertahanan dari serangan penyakit .
-Melancarkan peroses pembesaran .
-Melega dan merehatkan otot otot dan sistem saraf .
-memajukan daya tindak balas dgn persekitaran .

Urut Tradisional untuk kanak kanak mempunyai kaedah yg tertentu . Tidak patut di urut sebarangan , urutan yg tidak betul mungkin menimbulkan kesan yg tak baik .

Sayangi lah anak anda , Beri lah kesihatan dan keselesaan untuk yg di sayangi .

Saya mempunyai pengalaman Urutan Tradisional lebih dari 20 tahun . Kalau anda mempunyai kepercayaan pada kemahiran Saya , sila hubungi saya .

Jumaat, 4 Disember 2009

Urut Tradisional

Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional
Urut Tradisional yang aku amal kan ada lah warisan budaya Melayu , yang telah di amal kan dalam kehidupan Bangsa Ku semenjak zaman berzaman . Aku rasa bangga dan amat bertuah mendapat ilmu ini . Aku bersyukur Pada Allah Yang Maha Berkuasa .

Andai nya anda fikirkan aku boleh membantu , sila buat temu janji dgn panggilan pada HP : 016 3828239 . Di ingatkan , Maaf , SMS tidak di layan .

Khamis, 3 Disember 2009

Mereka Berlatih Seni Silat Gerak Kuntau









Seni silat Gerak Kuntau berumur 25 tahun .

Aku asas pada tahun 1984 .

Dari sebuah desa , berkembang di Ibu Kota .........

Semoga di guna untuk tujuan kebaikan .

Jangan sekali kali di guna untuk kejahatan .

Seni Silat Gerak Kuntau ( Pelajar Ku )



Jufri dan Fauzi .
Jufri berpakaian silat .

Seni Silat Gerak Kuntau ( Pelajar Ku )


Sir Badrul , Baju Putih , megajar di sebuah sekolah di Kedah .

Jefri berbaju hitam , berkerja di Melaka .

Seni Silat Gerak Kuntau ( Pel ajar Ku Serangan Rotan )






Master Hj Nordin Tangan kosong.

Sir Badrul Tongkat Rotan .

Seni Silat Gerak Kuntau (Pelajar Ku Serangan Pisau )






Master Hj Nordin Tangan kosong .

Sir Badrul menyerang dgn pisau .

Selasa, 1 Disember 2009

Traditional Massage ( Urut Tradisional ) Hp : 016 3828239 .

Massage to treats Erectile dysfunction , sexual problem ,muscle pain , problem associate with nerve and blood circulation , join dislocate or sprain bone fracture , paralyse and etc .

I' m specialists Traditional Masseur .

Urut Tradisional oleh Mahaguru . HP : 016 3828239.

Aku Mahaguru Seni silat Gerak Kuntau . Aku mempunyai kepakaran Urut Tradisional , merawat Mati pucuk , Lemah tenaga batin , Sakit urat saraf saperti mati sebelah tubuh , dan lain lain . Merawat sakit sendi atau tercabut sendi . Merawat masalah tulang atau patah tulang .

Aku juga merawat penyakit luar biasa atau masalah kebatinan secara tradisional .

Sila buat temujanji . Jangan biarkan kesakitan anda terlalu lama ........

Urut Tradisional lebih 20 tahun pengalaman ...

Aku merawat dgn kaedah urut tradisional dan berpengalaman lebih dari 20 tahun .
Merawat mati pucuk , sakit urat saraf , tercabut sendi dan patah tulang .

Aku juga merawat penyakit luar biasa atau masalah kebatinan secara tradisional .

Sila buat temujanji .

Peringatan Untuk Aku !

Sekadar nak ingat kan diri aku sendiri .

Dan untuk sesiapa juga yg terasa diri nya leka dgn arus kehidupan duniawi .

Dan untuk sesiapa juga yg terasa malas dan suka berkata" nanti lah ! ."

Cintai lah sembahyang kerana kita mencintai Allah .

Berdoa lah agar kita mendapat Cinta dari Allah .

Aku mengingat kan diri aku , bahawa kehidupan dunia ada lah kehidupan yang
sementara , Kehidupan akhirat lah selama lama nya ........

Bagaimana ingin menemui Allah nanti kalau kita tidak mencintai nya ?.

Bagaimana mengharapkan cinta , kalau kita tidak mencintai ? .

Nanti kita pasti menemui Allah .

Nanti itu kita tak pasti , bila ? !!!

Mungkin bertahun tahun lagi !

Mungkin sebulan lagi !

Mungkin sekejap lagi !

Mungkin sekarang !

Bila sudah menjadi mayat , tiada lagi dapat kita beribadat dan berdoa ......
Bagaimana andai nya kita bergelombang dengan dosa dan noda ???????

Mati kita jadi mayat

Mati kita jadi mayat

Mati kita jadi mayat .............

Isnin, 30 November 2009

Perigi mencari timba


( Di Kampung Duyung , Melaka , Di katakan perigi Hang Tuah ).

Anak anak kota mungkin sudah tidak kenal lagi perigi ,
Yang biasa di dengar musim ini , perigi air zam zam . pun sudah di ubah suai .
Kalau pergi Melaka boleh lah lihat perigi Hang Tuah dan perigi Hang Li Po .

Timba juga mungkin tak berapa di kenali lagi .
Timba upih nibong yg sudah di ganti dgn baldi .

Perigi mencari timba ada lah kiasan kepada perempuan mencari lelaki ,
atau gadis mencari teruna .
Mencari tu maksud nya mencari cinta .

Kalau ketika dulu dulu , perbutan gadis mencari lelaki ni agak tidak di senagi oleh budaya .....
Tapi kini dah agak macam kebiasaan .
Dalam rancangan TV pun ada , program Gadis mencari bakal laki !

Tapi !!! apa kah menjadi tidak sopan kalau gadis mencari lelaki ?

Kalau tak di cari , kot tak dapat pula !!
Sekarang perempuan kan ramai dari lelaki .

Tak tau le ! aku....

Hantam je la dik ....
janji kau orang suka .

Kalau boleh elakkan lah dari yg dah ada isteri .
Nanti marah lah Mak Cik dan kakak kakak tu !!!!!

Aku biasa lihat , ada yg anak tiri lagi tua !!!!

Hi hi .. jangan marah !!!!!!

Ahad, 29 November 2009

Cinta si monyet

Mencari cinta


Bertemu cinta


Cinta si monyet


Bukan kah murni cinta si monyet ??

Tapi kenapa kah cinta nya di permainkan .

Mungkin kah cinta si monyet itu cinta yg main main saja ??

Lihat lah dia ,

termenung mencari pasangan !

Gembira mendapat pasangan !

Hidup bersama .....

Betapa cinta pada anak nya ,

sentiasa dalam pelukan si ibu .....

Benar kah cinta monyet itu cita mainan ???

Kehidupan berkumpulan membina kasih dan cinta .

!!!! ???........

Sabtu, 28 November 2009

Taman Ghazali Shafie



( Gambar taman ini tak dapat aku cari , tapi Mungkin taman ini sempena nama Tan Sri Ghazali Shafie , Gambar nya di atas )

Taman ini sudah tiada ,
pupus di telan kemajuan kota .

Taman penyeri Jalan Bangsa satu ketika dulu ....
siapa lah terkenang taman itu lagi .

di hati ku terpahat satu kenangan .....
Ketika itu aku amat merindui seorang gadis ....
siapa kah gadis itu ?
Biar lah gadis itu saja yang tahu .

Aku selalu makan di kedai makan Hamdina .
Masa tu aku masih pelajar .
Dua kali sahari aku makan ,
bayaran nya baru lapan puluh ringgit sahaja .

satu hari aku tengah makan ,
saorang gadis seiras orang yang aku ridui lalu di hadapan ku .....
Mula mula ku sangka betul lah gadis yang aku rindui lalu depan ku .
tapi bila ku lihat betul betul ....
bukan lah........

Cuma sekali saja ku lihat gadis itu di situ .

Dulu aku pernah tulis sebuah sajak bertajuk " Hamdina ".
menceritakan kisah itu .
Sajak tu entah ke mana hilang nya .

Masa itu kalau tak silap aku,
aku tinggal bersama Ghazali Ngah Azia .
Di Pantai Dalam .
Dia seorang pengarang ternama juga ...
Mungkin dia tak ingat pada ku lagi .

Tak apa !!!
Dunia ini selalu berubah ,
silih berganti ,
dulu ada sekarang tak ada .
Selalu nya tidak ada yg kekal lama di dunia ini .

Pantai dan aku



Bila aku bertanya ,
diri ku
dan hati ku ,

Bila ku lihat pantai ini .
Ku fikir pantai pemisah antara lautan dan daratan .

Rupa nya patai menjadi lautan bila air pasang ,
menjadi taman mainan ikan dan hidupan laut ,
Rupa nya pantai menjadi daratan bila air surut .
menjadi tempat insan berpijak memadu kasih .

Mungkinkah pantai itu aku dan hati ku .
Kadang mejadi lembut dilitupi air .
Kadang menjadi pasir dan batu di pinggiran lautan .

Siapa kah aku dan hati ku .
Murni nya bila jadi penawar .
Berbisa nya bila jadi racun .

Aku kah seorang kekasih .
Aku kah saorang musuh .

Bila aku berlari
adakah apa yang ku tinggalkan .
Bila aku berhenti
adakah apa yang meninggalkan aku .

Mungkin kah aku menjadi lautan .
Mungkin kah aku menjadi daratan .
Benar kah aku sebuah pantai ........

SSGK.

Selain dari mengaar silat, saya membuat rawatan urut .

Urut Tradisional

Semalam ada pesakit hubungi aku nak datang untuk mendapat rawatan urut .

Minta maaf , pada hari raya aku tidak buat rawatan .

Anda boleh datang pada hari ini .

Jumaat, 27 November 2009

Selamat hari Raya Aidil Adha


( Kat sekysen 18 , S. Alam .ada ke korban unta ? )


Maaf zahir dan batin , kalau ada salah dan silap .

Jauhi segala larangan ugama .

Patuhi suruhan ugama .

Kita tahu kematian yg sudah berlaku .

Kita tidak tahu bila kematian berlaku lagi .

Yang nyata setiap hari ada kematian .

Bila kah kematian kita ?????

Aku berdoa agar aku dan seluruh umat Islam mendapat kesejahteraan dari Allah .
Berkorban ......... demi ugama !!!!!!!

Salam Hari Raya Korban !

Salam Hari Raya Korban !

Salam Hari Raya Korban !

Rabu, 25 November 2009

Orang ramai tangkap pencuri , bagus bagus bagus...









Hari Selasa , 25-11-2009 , lebih kurang jam 12 -30 malam .

Aku lihat ada kereta peronda polis dan ambulan ,

depan masjid Abdul Rahman Bin Auf . Jln Puchong , K.Lumpur .

Aku pergi tengok , rupa nya orang ramai menangkap pencuri . ( pecah kereta ).

Aku tengok seorang India terlentang .( di katakan pencuri itu ) .

Tak tahu lah pengsan ke lakunan ......

Kata seorang Pegawai Polis , mula mula dia sampai masih boleh berjalan .

Tiba tiba je pengsan .

Aku agak kena belasah kot !!!!! tak tau la betul ke tidak .

Di bawa ke hospital dgn ambulan , dan di iringi peronda polis .

Selasa, 24 November 2009

P.Ramlee


Aku teringat kat cerita madu tiga .

Senang nya dalam hati bila beristeri tiga , saperti dunia dia yg punya .

Kalau empat tak tau la apa nak kata .

Tapi selalu nya kahwin dua pun macam tak aman je .

Selalu nya perempuan menentang lah bab bab kaween bermadu ni .

Lelaki pun ada lah juga yg menentang ....

Tak tau lah iklas ke pepura .....

Selalu nya depan isteri , pijak semut pun tak mati .

Belakang isteri terus gatal di gigit tungau .......

Jangan gatal je , power kena baik punya !!!!!!!

Katak ???

Geli nya !!!!

Tapi ada yg minat makan tu .

Aku biasa lihat ada orang tangkap katak kat tepi lombog , di KL ni .

Orang Islam memag la tidak di benar kan makan tu !!!!

Tak tau la kot ada juga yg makan .

Arak tu haram , pun ada juga yg minum .

Zina tu haram , pun ada juga yg minat membeli pelacur di pasaran ...

Yg di lelong pun mungkin ada !!!!

Macam mana kotor nya tak tau la .....

Isnin, 23 November 2009

Cantik kah dia ?


Rasa nya kau orang lagi cantik dari dia .

Atau bagi lelaki tu , pasangan kau orang lagi cantik dari dia .

Usah di lihat kecantikan itu semata mata dari paras rupa .

Hati budi yg cantik amat perlu untuk di ambil kira .

ha ha ha ......

Kecatikan bukan saja luaran .

Dalaman juga perlu cantik .

Fizikal anda kuat ??

HI HI HI... tenaga batin macam mana ?

Isteri menawan tenaga batin kurang .
Suami keluar pintu depan , isteri keluar pintu belakang .


Jumaat, 20 November 2009

Isteri Cantik Tenaga Batin Pun Cantik

Isteri cantik , tenaga batin pun cantik ,
macam gitu la baru betul .

Baru lah bilik tidor jadi cantik !!!!!

Jangan lupa ye.
kita kat bilik tidor banyak juga masa nya ,
6 , 7 , 8 jam juga lah sehari !!!!!

Bayangkan kalau tenaga batin masalah macam mana ?????.

Kalauada masalah tu , nak jumpa Aku elok sangat la tu !!!!!!!

Khamis, 19 November 2009

Kuala Lumpur macam macam ada ........








Di tengah bandaraya Kuala Lumpur .

Pintu masuk Hotel yg sangat murah .

Tak tahu lah kenapa lembaga ini berada di situ .

Tahu kah anda di mana tempat ini ???

Kalau anda dah merawat dgn urutan tradisional ,

dah kuat sangat pun , tak yah lah ke sini !!!!


Mungkin kah ini Lorong Haji ....

Urut Tradisional Urut Tenaga Batin .

Urut Tenaga Batin aku buat secara urutan budaya Melayu .

Memulihkan tenaga batin yg pudar dan lemah .

Megekal dan menambah kekuatan tenaga batin .

Suami akan memberikan kepuasan berganda yg maksimun kepada isteri .

Isteri akan memberikan kepuasan berganda yg maksimun kepada suami .

Malam malam untuk bersama sangat membahagiakan .........

Rumah tangga aman dan damai .

Suami isteri sentiasa ingat , kasih , sayang , rindu dan cinta selama lama nya .....

Kamar tidur anda menjadi istana bulan madu sepanjag usia ..........

Jangan lupa !!!!! Urut Tradisional Urut Tenaga Batin .



Rabu, 18 November 2009

Urut Tradisional Urut Batin .

Urut Tradisional Urut Batin yang aku buat ,
bukan urut untuk bersedap sedap . Urutan ini untuk merawat lelaki mati pucuk atau lemah tenaga batin .

Aku tulis sekali lagi !!!! Aku merawat orang mati pucuk atau lemah tenaga batin .

Kadang timbul kekeliruan kerana ,
Ada setegah urut batin tu bermaksud untuk bersedap sedap ,
Urut untuk sedap sedap dan seterus nya mungkin melakukan seks .
Mungkin seks lelaki sama lelaki .
Mungkin seks wanita sama wanita .
Mungkin seks wanita dgn lelaki .


Aku Pengamal Perubatan .
Jangan salah faham !!!
Jangan salah sangka !!!
Aku BUKAN gay !!!
Aku BUKAN Gigolo !!!

Pakar Urut Tradisional .

Aku merasa begitu bertuah dan bernasib baik kerana mendapat ilmu kemahiran urut tradisional . Ilmu ini di warisi dari budaya Melayu , yg telah di amalkan dari dulu , sejak berkurun kurun lagi .
Urutan yg sekarang di kenali sebagai Urut Tradisional , terbukti dalam sejarah kegemilangan budaya Melayu , sangat berguna dan mujarab untuk merawat Mati Pucuk atau lemah tenaga batin , merawat kesakitan urat saraf , tercabut sendi dan patah tulang .

Ahad, 15 November 2009

Urut Tradisional budaya Melayu zaman berzaman .......

Minda kepenatan mungkin antara punca nya kerana keletihan .

Keletihan pula antara punca nya kerana darah tidak bergerak dgn sempuna dalam badan ........
Urut tradisional di antara cara yg boleh membantu kesempurnaan peredaran darah dalam badan ,
ini boleh membantu sistem saraf dlm badan berfungsi dgn baik .

Bila minda penat ,
Kemarahan mungkin cepat terjadi .

Bila sebut perkataan marah aku teringat dgn kejadian amuk ,
Aku teringat kisah Prebet Adam yg mengamuk di KL dgn senjata M16 .
Mungkin kah kerana marah ???

Hari ini dalam Harian Metro ,
Mohamad Taufik Noorzan , 21 , di sahkan mati , salepas terkena satu das tembakan dari pihak polis , semasa mengamuk terhadap seorang kawan nya berumur 23 tahun , salepas mendakwa dia dianiaya oleh kawan nya itu .

Mungkin kah segala gala nya ini kerana kemarahan ....
Manusia hilang pertimbangan nya kerana kemarahan ????

Khamis, 12 November 2009

Urut Tradisional

Urutan yg di buat secara lama ,
di warisi dari orang orang tua terdahulu ,
yang di kenali sebagai urut tradisional , urut tradisi atau urut klasik ,
boleh merawat beberapa masalah kesakitan yg di hadapi .

Di antara nya :

Memulihkan masalah Tenaga Batin , saperti dingin Seks atau mati Pucuk dan lain lain ....

Merawat kesakitan urat saraf ,sendi , tulang dan sakit sakit seluruh badan .
Antara penyakit saperti : Lumpuh , sakit kepala , sakit leher , sakit Bahu , sakit pinggang , sakit lutut dan lain lain....

Sila cuba !!!!
Ramai yg telah mendapat kesejahteraan .....

Hubungi Hassan Bin Husin di talian HP : 016 3828239
KUALA LUMPUR .

Semoga kita mendapat kesejahteraan dari Allah Yang Maha Berkuasa .


Selasa, 10 November 2009

Cinta orang Tua ...... ?????

Terlalu sesat nya otak mu !!!!!!
Memisah kau dari ajaran ugama mu ........

Lelaki 88 tahun menikam isterinya 73 tahun sehingga meyebabkan kematian .
si isteri mahu di ceraikan !!!
Si lelaki memikirkan biar putih tulang jangan putih mata ...
dan biar lah mati bersama .........

Kejadian yg berlaku di Kedah ini boleh kah di katakan kerana Cinta .???

Mungkin kah itu di kata kan cinta gila ???

Atau si lelaki itu ada lah manusia gila ???

Kesabaran yg tinggi perlu ada untuk menghadapi kehidupan !!!!
Kematian bukan satu satu nya jalan penyelsaian !!!

Ahad, 1 November 2009

Perjalanan Ke Pusara .............



Aku sekadar nak ingat kan diri ku sendiri........ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kenderaan jenis ini lah biasa nya di gunakan untuk bawa mayat ke pusara .


Semasa aku hidup ,

Semasa aku sihat ,

semasa aku hidup aku boleh makan ,

semasa aku hidup aku boleh bersuara ,

aku boleh bergerak sendiri dan buat apa yg aku suka ......

Bila jadi mayat ,

hanya diam kaku .

akan di usong dan di baring kan dalam kenderan saperti ini .

Di baring kan dalam kubur ........ !!!!

Di tutupi dgn tanah ......!!!!

Biasanya hancur lah jasad di dalam kubur .........

Berhadapan lah dgn pembalasan ,

Apa yg di bawa pahala atau pun dosa .


Bersedia lah sentiasa !!!

Masa kematian tidak di ketahui ............







Sabtu, 31 Oktober 2009

Kematian

Ibu tiri jiran ku meninggal malam tadi di Gua Musang , Kelantan .

Si mati berasal dari Indon .

Mayat sudah di mandi dan di sembahyangkan ,

Tapi di ceritakan tak dapat nak di kebumikan kerana ,

ada saudara si mati hendak bawa mayat ke Indon ........

Susah nya perjalanan si mayat itu !!!!!

Mana mana pun Bumi Allah .

entah lah......!!!!!!!!!

Macam macam kehendah manusia .....................

Kecewa Di Tinggal Kekasih .........

Kerana Cinta yg tidak terkawal ....

Ada pasangan kekasih yg terlanjur membuat perkara yg terlarang oleh ugama ,

Pasangan ini beberapa kali membuat hubungan kelamin ,

Dalam hubungan itu di dapati si lelaki lemah tenaga kelakian nya ......

Akibat nya si perempuan tidak berpuas hati .......

Kerana itu Si perempuan ambil tindakan memutus kan hubungan ......

Kisah ini di ceritakan sendiri oleh Si lelaki kepada Aku .

Sekarang Si lelaki itu dalam kerisauan kerana akan berkahwin dgn pasangan baru tak lama lagi .......

Aku merawat lelaki ini .....

Berdoa lah pada Tuhan semoga mendapat kesejahteraan .....

Bertaubat lah di atas kesilapan yg lampau .......






Kuala Lumpur lagi............

Beberapa hari aku berada di kampung ,

Sekarang aku berada di kuala Lumpur lagi ..........

Salam sejahtera untuk semua ..............

Selamat berkenalan ,

selamat berjumpa ........................

Selasa, 29 September 2009

Lepas Raya ni ramai orang datang buat rawatan

Lepas raya ni ramai pula orang datang buat rawatan ,

Sakit urat saraf pasal memandu jauh kot...............

Sabtu, 26 September 2009

Hari ini mula buat rawatan.............

Ada dua orang pesakit lemah tenaga batin ,
datang untuk mendapat rawatan hari ini .

Semoga serasi dgn rawatan ku ,
dan kembali dgn kehidupan yg ceria .......

Sabtu, 12 September 2009

Lemang

Kalau tak balik kampung ,
rasa nya nak buat lemang .

Kalau buat lemang ,
g cari buloh sendiri baru best .

Teringat pula kat Mior Sharil ,
dan geng S.M. K. Petaling
dulu g ambil buluh lemang kat bukit Pantai Dalam .

o ya......

Acik bagi tahu kat Bukit di sebelah Bandar Kinrara ada buloh ,
tapi bahaya sikit ,
bukan pasal Salesema Babi H1N1 , tetapi............
ada babi hutan .

Sebut pasal bahaya ,
hati hati lah di jalan raya ,
masa balik kampung ni .
Malang tu tak ada haruman ,
jadi kita tak bolih bau.............

Walau tak ada bau.....
tapi kalau pandu laju tu ,
kira nya cari bau kemalangan la tu............

Selamat berjumpa ayah bonda dan sanak saudara saya ucapkan ,

H1N1

Jumlah kematian mangsa h1n1 berjumlah 74 Orang .

Jumaat, 11 September 2009

Lemah Tenaga Batin

Lepas buka puasa , seorang lelaki India , Tapi dah ugama islam ,datang untuk mendapat rawatan lemah tenaga batin .
Moga sihat nanti.........

Selasa, 8 September 2009

Lemah Tenaga Batin .

Semalam seorang India buat rawatan lemah tenaga Batin ,
Hari ini pukul 4 tadi seorang Cina buat rawatan Lemah Tenaga Batin juga .

Rabu, 2 September 2009

Baiki keta

1 sep . 2009 , kul 10 pagi baiki keta kat BP batu 6 , Jln . Klang Lama .

Petang g Paya Jaras .

Selasa, 1 September 2009

Rawatan Urat Saraf

Hari ini ada 3 orang pesakit ,
buat rawatan ulangan .

Ahad, 30 Ogos 2009

Sakit pinggang

Pukul 5 petang ,
buat rawatan sakit Pinggang ,
perempuan Melayu umur 20 an .

Urut Seluruh Badan

Pukul 11 malam tadi ,
saya buat rawatan urut seluruh badan,
pd seorang lelaki Melayu umur 39 tahun .

Sabtu, 29 Ogos 2009

Taman Bukit Jalil































Petang ni ,
Dari Giant ,
Singgah di Taman Bukit Jalil .

Jumaat, 28 Ogos 2009

Buaya Puchong






Gambar Buaya Puchong ini , di berikan pada saya oleh seorang lelaki India yg terlibat dalam penangakapan Buaya ini .
Gambar ini di berikan pd saya , selepas beliau membuat rawatan dgn saya .

Nampak Hantu .

Pukul 9 -30 pagi ini ,
Saya merawat seorang kanak kanak perempuan berumur 2 tahun . Kanak kanak itu nampak hantu waktu malam .
Menangis dan tak bolih tidor .

Khamis, 27 Ogos 2009

Baru Nikah

Pukul 6 Petang semalam ,

Saya buat rawatan tenaga batin pd seorang

lelaki Indon berumur 29 tahun.

Lelaki Indon tu baru nikah dua minggu je..........

Pukul 12 mlm pula , buat rawatan tenaga batin

pd seorang India berumur 30 an.




Selasa, 25 Ogos 2009

NADIA AF6

Nadia AF6 pernah belajar Seni Silat Gerak Kuntau .

Selamat berjaya di ucapkan .

AKMA AF 3

Akma AF3 Pernah belajar Seni Silat Gerak Kuntau .

Selamat berjaya di ucapkan pada Akma .

MASSAGE




Saya suka membaca buku buku berkenaan massage dan perubatan , yg di tulis di Malaysia juga luar negara.





URUT TRADISIONAL

Selain belajar urutan dari ibu saya , saya juga belajar dan menkaji, urutan dari beberapa pengamal Urut Tradisional yg saya temui .Merawat lemah tenaga batin dan lain 2

URUT KLASIK

Urut Klasik yang saya amalkan ini merupakan urutan cara lama negeri Kelantan, yang di campur dgn teknik urutan cara lama dari Negara Cina. Saya mempelajari nya dari Ibu saya seorang Bidan Kampung di Kelantan .

Abg Sani

Nama saya Hassan .
Kadang di panggil hujung nama saja ia itu , San .
Bila di perkenalkan nama saya, di katakan," San ni ".
Ada pula orang yg salah faham , ingat nama saya Sani .
Saya pun di panggil dgn nama Sani .

Dapat lah nama satu lagi . Hihihi.................

Isnin, 24 Ogos 2009

MATI PUCUK

Umur pesakit mati Pucuk yg palig tua , berjaya saya rawat ialah berumur 60 tahun lebih .

Anda jangan susah hati kalau mengalami masaalah mati pucuk , Sila jumpa saya , kita usahakan supaya baik semula .


PENGALAMAN MEGAJAR SENI SILAT GERAK KUNTAU

Pengalaman mengajar SSGK di beberapa tempat , diantara nya :

Sek Men. Petaling , K.Lumpur .
Sek.Men. Dharma , K.Lumpur .
Sek. Men. Sri Petaling , K. Lumpur .
Sek. Men. Perumahan Tentera , Keramat . K.Lumpur .
Sek. Men. Taman Setia Wangsa , K. Lumpur .
Bandar Kinrara 4.
Bandar Kinrara 2 .
Taman Desa Ria , P. Jaya .
OUG .Kondo .
Sek. Men . Sains Selangor .
Taman Jaya ,P.Jaya .
Perumahan KTM ,Bangsar .

Gelanggang Utama SSGK , Lot 31 , Petaling Bahagia , Jln. Puchong , K .Lumpur . Sekarang saya megajar di Gelanggang Utama . Mengajar untuk mereka yg ingin menjadi Tenaga Pengajar SSGK . Selamat datang ........ Hubungi : 016 3828239 .

TAE KWON DO

Pengalaman megajar Tae Kwon Do di beberapa tempat , diantaranya :


UITM ShahAlam .
Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam .
Bank Negara Malaysia Shah Alam .
Sek Men.Sek.2 ,Shah Alam.
Sek Men. Sek 16 , Shah Alam .
Sek. Men . Alam Megah Shah Alam .
Tadika Kristal ,Shah Alam .
Meru , Klang .
UITM Jln. Othman .
Asrama UITM Jln klang Lama .
IKM Jln Othman , P Jaya.
Pusat Latihan Farmasi , Sek. 17 , Petaling Jaya .
Sek Keb. Petaling , Jln klang Lama .
Ibu Pejabat , Perancang Keluarga Negara , K.Lumpur .
Rukun Tetangga Petaling Bahagia , K. Lumpur .
Asrama jururawat Asunta , PJaya .
Asrama Jururawat UH , K lumpur .
Batu 13 , Puchong .

Sekarang saya tidak lagi megajar Tae Kwon Do .


Hi......Selamatsejahtera

hi..........