Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Selasa, 24 November 2009

Katak ???

Geli nya !!!!

Tapi ada yg minat makan tu .

Aku biasa lihat ada orang tangkap katak kat tepi lombog , di KL ni .

Orang Islam memag la tidak di benar kan makan tu !!!!

Tak tau la kot ada juga yg makan .

Arak tu haram , pun ada juga yg minum .

Zina tu haram , pun ada juga yg minat membeli pelacur di pasaran ...

Yg di lelong pun mungkin ada !!!!

Macam mana kotor nya tak tau la .....

Tiada ulasan: