Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Selasa, 24 November 2009

P.Ramlee


Aku teringat kat cerita madu tiga .

Senang nya dalam hati bila beristeri tiga , saperti dunia dia yg punya .

Kalau empat tak tau la apa nak kata .

Tapi selalu nya kahwin dua pun macam tak aman je .

Selalu nya perempuan menentang lah bab bab kaween bermadu ni .

Lelaki pun ada lah juga yg menentang ....

Tak tau lah iklas ke pepura .....

Selalu nya depan isteri , pijak semut pun tak mati .

Belakang isteri terus gatal di gigit tungau .......

Jangan gatal je , power kena baik punya !!!!!!!

Tiada ulasan: