LOKASI

KUALA LUMPUR
HP 016 382 82 39

Ahad, 1 November 2009

Perjalanan Ke Pusara .............



Aku sekadar nak ingat kan diri ku sendiri........ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kenderaan jenis ini lah biasa nya di gunakan untuk bawa mayat ke pusara .


Semasa aku hidup ,

Semasa aku sihat ,

semasa aku hidup aku boleh makan ,

semasa aku hidup aku boleh bersuara ,

aku boleh bergerak sendiri dan buat apa yg aku suka ......

Bila jadi mayat ,

hanya diam kaku .

akan di usong dan di baring kan dalam kenderan saperti ini .

Di baring kan dalam kubur ........ !!!!

Di tutupi dgn tanah ......!!!!

Biasanya hancur lah jasad di dalam kubur .........

Berhadapan lah dgn pembalasan ,

Apa yg di bawa pahala atau pun dosa .


Bersedia lah sentiasa !!!

Masa kematian tidak di ketahui ............







Tiada ulasan: