Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Khamis, 30 Disember 2010

PM isytihar Cuti Umun


Perdana Menteri Malaysia .
Datuk Seri Najib Tun Razak.

Mengisytiharkan Esok adalah cuti umun .

Meraikan kejayaan Malaysia menjadi juara
Suzuki AAF 2010 .

Juara :

1996 Thailand
1998 Singapura
2000 Thailand
2002 Thailand
2004 Singapura
2006 Singapura
2008 Vietnam
2010 MALAYSIA .

Jumaat, 24 Disember 2010

Kari pekat ayam kampung


Hari ini pekena ..

Kari pekat ayam kampung

Bestnya .. terangkat ... !!!!!

Ada sedap.......
Ada power ......

Khamis, 23 Disember 2010

Dari Kedah



Semalam Cik gu Bad dari Kedah bersama keluarga datang umah saya .

Terima kasih banyak2 saya ucapkan .

Moga lain ketika datang lagi .

( Beliau salah seorang Jurulatih SSGK )


Orang tertentu mungkin tahu apa erti tangan beliau itu ....

Rabu, 22 Disember 2010

Hujan rintik rintik

Di Kuala Lumpur .
Petang tadi dan malam ini hujan rintik 2
Sejuknya angin malam berhembus .
Enaknya bermalam dengan tersayang ....

Alangkah malang nya kalau menghadapi Lemah Tenaga Batin .
Tapi jangan di risaukan kerana itu boleh di rawat .

Saya mempunyai kemahiran membuat rawatan LTB
Hubungi saya kiranya teringin merawat dgn saya .
Moga anda cepat sembuh .

Selasa, 9 November 2010

Maafkan saya ....


Kira jam 8 30 malam ini .

Ada seorang yg ingin buat rawatan telah berada
di hadapan masjid Abdul Rahman Bin Auf .

Ketika sedang bercakap dalam talipon .
Tiba2 HP saya rosak .

Sekarang saya sudah beli HP baru .
anda boleh berhubung dgn saya sekarang .

Hp 016 3828239 .


Khamis, 4 November 2010

Mati Pucuk

Mati Pucuk

Jangan biarkan masalah tenaga batin menganggu kebahagiaan suami isteri .

kalau ada masalah ..........

Hubungi saya untuk buat rawatan

Moga anda cepat sembuh ...

Khamis, 21 Oktober 2010

Urut dan Doa


Saya buat rawatan sepenuh masa .

Sila buat temujanji .

Maaf saya tidak berurusan dgn msg ...



Jumaat, 16 Julai 2010

Lemah Tenaga Batin

Ciri-ciri Lemah tenaga batin saperti :

Cepas terpancut bila bersama .
Alat kelamin tak berapa tegang .
Alat kelamin tegang sekejap saja
Tidak bernafsu .

Kalau di biarkan kemungkinan menjadi Mati Pucuk .
ia itu alat kelamin tidak akan berfungsi . ( Langsung tak keras )

Sila cari perawat .

Kalau anda berminat dgn rawatan saya , sila hubungi saya .

Jumaat, 2 Julai 2010

Urut

Pengalaman 20 tahun ,Merawat :

Mati Pucuk,
Lemah tenaga batin,
Sakit urat saraf ,
Sendi tulang ,
dan penyakit kebatinan .

Selamat datang..
Moga anda cepat sembuh ...

Isnin, 14 Jun 2010

Cinta Gelap Terbongkar ...

Harian Metro 14 Jun 2010 .
Jasin .

Isteri orang di tangkap berkhalwat dengan seorang lelaki ( sudah beristeri ) .
Wanita berusia 21 tahun
Lelaki berusia 27 tahun .

Jangan biarkan perkara di atas terjadi .
Jaga lah kekuatan tenaga batin anda .....

Sila hubungi saya kalau ada masalah ...

Hero


Hero dalam gambar ini ,
Pernah belajar Ilmu beladiri dari saya ...

Aku bangga pernah mejadi guru mu ...

Tae Kwon Do


Saya pemilik Power Tae Kwon Do Academy ,
Mempunyai pengalaman mengajar Tae Kwon Do .















Khamis, 3 Jun 2010

Urut badan

Tekanan kat tempat kerja ..

Badan lemah-lemah ..

Tidak ada keinginan bersama dgn pasangan ..

Sila hubungi saya untuk di rawat ...

Moga pengatin baru dan berbulan madu selamanya ...
((( bersama dgn pasangan anda )))

Isnin, 24 Mei 2010

Mati Pucuk

Kalau anda mengalami Mati Pucuk atau Lemah tenaga batin .
Jangan malu untuk buat rawatan .

Sila temui saya .
Saya mempunyai kepakaran untuk merawat masalah itu secara tradisional .

Moga anda cepat sembuh ....

Merawat ...

Saya mempunyai kepakaran merawat Mati Pucuk , Lemah Tenaga Batin,Masalah Urat Saraf, Sendi,Tulang, dan lain -lain .
Selamat datang ...
Semoga anda cepat sembuh ..

Jumaat, 14 Mei 2010

Cepat terpancut >>>>>...

iiiiiiiiii.........
Cepatnya terpancut !!!!!!
Isteri merungut ...........

Belum samapai 5 minit dah terpancut.
Manalah isteri nak puas .

Jangan biarkan begitu .......

Semut 2 kepala hitam berkeliaran mencari gula ...
Tak kira la ..
Gula perang ke .
Gula putih ke .
Si semut tunggu peluang je .....


sila hubungi saya untuk buat rawatan ....












Khamis, 13 Mei 2010

Lelaki pakistan khalwat bini orang


Melaka .

Lelaki Pakistan 39 tahun .

Di tangkap khalwat .

Bini orang 40 . ( anak 3 orang . umur 2 hingga 3 tahun )

Kenal di rumah semasa orang Pakistan pergi jual bingkai gambar .

Bertemu di Teminal Melaka Sentral lalu pergi ka hotel bajet dengan sebuah teksi .

Pegawai Jaim mengetuk pintu dan apabila masuk ke dalam sebaik dibuka pintu
menemui seorang lelaki tidak berpakaian hanya memegang seluar dalam .

Pemereksaan lanjut turut menemui seorang wanita dalam bilik air dengan menutup badannya dengan kain selimut .

Sumber Harian Metro . 13 mei 2010 .

*************************************************

Suami -suami !!!

Jagalah nafkah zahir dan batin untuk isteri .

Kalau ada masalah tenaga batin sila hubungi saya .




Sabtu, 8 Mei 2010

Isteri kemaruk seks

Suami gagal memberi nafkah batin pada isteri .

Suami mempunyai masalah cepat terpacut ...

Belum sampai 5 minit dah terpancut ...

Keadaan saperti ini menyebabkan isteri tidak dapat kepuasan .

Ada berita sampai ke telinga saya .

Si isteri menjadi kemaruk seks dan mencari kepuasan dengan lelaki di luar .

**** Kalau anda mengalami masalah saperti lelaki ini ...

Sila jumpa saya untuk di buat rawatan ...

Jumaat, 7 Mei 2010

Tengok isteri seks melalui cctv

Hari ini seorang lelaki lumpuh 9 tahun , talipon saya beberapa kali ,
mengadu isterinya buat seks dgn orang lain ....
Katanya dia tegok dalam cctv yg di pasang dalam bilik di rumah nya ....
Entah lah bagaimana tu ....

Yang penting nya apa yg dapat aku tolong !!!
Kena lah jumpa dgn aku .
Aku cuba pulihkan lumpuh dulu .
Lepas tu kita cuba rawat tenaga batin ....

tentang isteri tu ada juga cara untuk merawat .

Dok cerita banyak tentang kelakuan isteri pun tak guna juga ..
Yang penting merawat !!!!!!!



Isnin, 26 April 2010

Mati pucuk isteri comel


Kalau anda banyak duit .

Tapi anda mati pucuk atau tenaga batin lemah .

Anda tidak bahagia .

Kalau ada isteri comel pun untuk lihat je .

Apa ada best !!!!!!!!

********************

Jangan kecewa !!!!!!!!

Jumpa saya untuk buat rawatan ....


Sabtu, 24 April 2010

Suami di madu

Suami di madu .

Di antara puncanya kerana lemah tenaga batin .

Berlaku pada seorang pemandu teksi .

Berita dari Harian Metro 24.4.2010 .

..........................................

Kalau anda hadapi lemah tenaga batin .

Hubungi saya untuk buat rawatan .








Jumaat, 23 April 2010

Isteri cari gigolo

Isteri cari gigolo (pelacur lelaki ) .

Kerana isteri tidah puas dalam hubungan seks bersama suami .

Suami menghadapi masalah lemah tenaga batin .

*************************

Bro !!!

Sila jumpa dgn saya .

Biar saya buat rawatan .

Moga Bro cepat sembuh .



Isteri Gersang


Suami lemah tenaga batin .

Isteri Gersang .

Mencari teman seks melalui laman sembang Internet .

Suami masih sayang untuk melepaskan ikatan perkahwinan .

<<<<<>>>>>>

Bro !!!

Datang la jumpa dgn aku .

Biar aku buat rawatan .

Moga 2 kau sembuh .


Suka tengok isteri seks dgn lelaki lain .


Hari ini aku ada terima panggilan talipon dari seorang isteri .

Nama dan tempat tinggal di rahsiakan .

<<<>>>

Selepas 2 tahun mengalami masalah mati pucuk .

Suami nya selalu mencari lelaki untuk membuat hubungan seks dgn dia .
( isteri yg buat panggilan talipon ).

Sudah jadi hobi suami melihat dia buat hubungan seks dgn lelaki lain .

................<<<>>>...............

Wahai si suami !!!!

Jumpa lah dgn saya untuk di rawat .

Semoga anda sembuh .




Cepat sangat


Mungkin anda tak tahu .

Ada zakar yang sangat cepat terpancut .

Tersentuh dengan bibir alat kelamin wanita sudah terpancut .

Tak sempat masuk pun !!!!!

Isteri mesti meradang habis punya !!!!

*** Jangan risau ***

Masalah itu boleh di rawat .

<<<<<<<>>>>>>

Kalau anda sekadar cepat saja .

Sempat di masukkan ke dalam alat kelamin wanita .

Ini lagi senang untuk di rawat ....

Sila jumpa saya .

Semoga anda cepat sembuh .






Khamis, 22 April 2010

Tutup mata


Sungguh malang !!!!

Kerana awak mati pucuk .

***Awak tutup mata ***

Membiarkan isteri mendapat kepuasan dengan lelaki lain ........

Awak tak tahu ke mati pucuk boleh di rawat secara tradisional .

Kalau awak pernah merawat , Tapi tak berjaya !!!

Jangan putus asa !!!

Kalau suka ....

Jumpa saya , Semoga masalah anda akan selsai ........

Sama sama lah berdoa pada Illahi .



Rabu, 21 April 2010

Isteri bercerita suami lemah

Hello Bro !!!!

Mungkin Bro tahu !!

Atau mungkin Bro tak tahu !!!

Isteri Bro menjaja kelemahan tenaga batin Bro kat Internet .

(( dalam ruangan sembang 2 Internet ))

Hihihi !! di situ banyak semut yg suka kan gula ....

Awas !!!!
Isteri Bro tu gula .

Jangan biarkan dia gersang .

<<<<<<<<>>>>>>>

Kalau Senjata Bro Cepat terpancut .

Kalau senjata Bro tak keras .

( Isteri Bro tak puas .. itu lah yg di jaja . )

Bro !!!!

*** Hubungi saya untuk buat rawatan ***

Cepat ! Cepat ! Cepat !



Selasa, 20 April 2010

Hujan bagai air mata

Sekarang hujan di kawasan rumah ku .

Aku jadi teringat pada tangisan seorang wanita semalam .

Aku mendapat panggilan talipon dari seorang isteri .

Dalam nada sedeh dan tangisan .

Menceritakan kisah perkahwinannya telah berlalu setahun .

Tapi dia masih gadis .

Suaminya tidak dapat melakukan hubungan kelamin kerana senjata tak keras
((( MATI PUCUK )))

Wahai si suami !!!!!

Sila jumpa saya .
<<<<<<<<>>>>>>>
Bersama doa dan rawatan .
Semoga kisah hitam itu di tamat .




Isnin, 19 April 2010

Mencipta suasana romantis

Mencipta suasana romantis .

Biar erat hubungan suami isteri .

Amalan berjalan berpimpin tangan ,memberi kucupan dan pelukan bukan hanya semasa bersama di ranjang saja , keluar makan atau mononton wayang berdua .

Jangan malu untuk kembali bercinta dengan pasangan .

Jangan lupa memberi ucapan kasih , sayang , rindu dan cinta pada pasangan .

Sesungguhnya cinta kali kedua itu akan lebih bermakna .

<<<<<<<<<>>>>>>>>>

Jangan lupa .

Kekuatan tenaga seks suami dan isteri juga perlu ada .

Kalau ada masalah !!!!

Hubungi saya untuk buat rawatan .

Usah biarkan masalah seks menganggu cinta anda .



Ahad, 18 April 2010

Keyakinan diri

Keyakinan diri .

Meliputi aspek-aspek berikut :

* Berfikiran positif .

* Selalu menjaga kehormatan dan maruah diri .

* Yakin pada diri sendiri .

* Seimbang dari aspek emosi dan rohaniah .

*Sihat tenaga zahir dan tenaga batin .

.........

Ada masalah ???

Hubungi saya untuk buat rawatan ......

Selamat berbahagia .




Kutu Kepala

saiznya sebesar bijan .
Serangga parasit menumpang hidup di kepala manusia .
Menghisap darah .

Suka pada rambut lurus bersih dan pendek .
Menyenangkan dia berjalan .

Biasanya di kepala kanak 4 hingga 8 tahun tapi ada juga pada orang dewasa .
Bertelur dan membiak di kepala hingga 20 ekor .

Berjangkit melalui perkongsian tuala,pakaian ,bantal
dan tidur bersama ...

Kesannya gatal , berkudis dan mudah marah .

Boleh di rawat dengan minyak tanah . ( awas mudah terbakar )

<<<<<<<>>>>>>>
Kalau isteri tak ada kutu.
Tiba-tiba suami ada kutu !!!!

(((Awas si isteri )))

Sila buka fail siasatan ....
hihihihihi .........

Dan

Jaga wajah .

Jaga kemampuan seks anda .

( Ada masalah hubungi saya )











Kasih suami berkurang

Anda masih sayang suami.

Tapi kasih sayang suami sudah berkurang .

Berkurang dari masa ke masa.

Mungkin kerana diri anda .

Mungkin kerana orang ketiga .

Bermacam mungkin ???

<<<>>>

Hubungi saya untuk mendapat rawatan .

***Ikat kasih sayang nya ***






Kasih isteri berkurang

Kasih sayang dan layanan isteri berkurang .
Berkurang dari masa ke semasa .

Tapi anda masih sayang !!!!

Ada masalah selalunya ada penyelsaian .

Hubungi saya untuk buat rawatan ......

*** Biar sepanjang masa ada di ingati dan dirindui ***
<<<<<<>>>>>>>







Zakar tertarik ke dalam

Zakar tertarik ke dalam .

Bahagian kepalanya saja yg terkeluar .

Masalah ini boleh di atasi dengan rawatan urut
dan perubatan tradisional .

Sila hubungi saya ...







Sabtu, 17 April 2010

Tingkatkan kehebatan kelakian

Tingkatkan kehebatan kelakian anda .
Tingkatkan kehebatan daya seks anda !!!!!

Di antara yang berkesan ialah >>>>>>>>>

>>>> mendapatkan rawatan urut !!!!

Sila cari pakar Urut yang boleh di percayai.

Anda boleh hubungi saya kalau bersetuju dan menyakini saya ....

Hihihi .. Tepuk dada tanya tenaga seks anda !!!!!!

Jumaat, 16 April 2010

Kemut

Saya di tanya oleh seseorang .

Kenapa bila buat hubungan seks .

Dia tida merasai daya kemutan dari isterinya .


Jawapan nya :

Biasanya yg menjadi sebab utama .
Berkaitan dengan peredaran darah dalam badan .

Tisu dan urat saraf pada bahagian alat kelamin dan persekitarannya .
Tidak berfungsi dengan baik sekira nya aliran darah tidak di terima dengan mencukupi .

Rawatan urut boleh melancarkan perjalanan darah .
Dan akan membantu daya kemutan .

Sila buat rawatan urut .
Dan nikmati kenikmatan seks yg sempurna .


Isteri sihat suami sedap .....
Suami sihat isteri sedap .....









Khamis, 15 April 2010

Zakar palsu

Kisah benar .

Seorang suami menghadapi lemah tenaga batin .
Tak berapa keras dan cepat puas .

Mencari jalan pintas untuk memuaskan isterinya .
Lalu membeli zakar palsu untuk kegunaan isterinya .

Si suami itu memberi tahu pada saya .
Zakar itu menggunakan bateri.
Ada daya denyutan .
( harganya RM 100 ++ je )
Di beli di sebuah kedai,
di sebuah pasaraya besar,
di jalan klang lama .

Pada peringkat awal ...
Suami isteri seronok la ....
Tak tahu apa masalah nya kemudian dah jadi tak seronok ...

Hingga isteri pergi melapurkan pada Mahkamah .
Menuntut cerai ...
Malunya aku kata si suami .
Zakar palsu tu pun di tunjukkan di Mahkamah .....

*** Keputusannya Bercerailah ***

.........................................................................

Selamat datang untuk mendapatkan rawatan .

Semoga anda cepat sembuh .



Rabu, 7 April 2010

Mati Pucuk

Bukan satu penyakit yang kekal !!!!!!

Kena cara rawatan .....

Harapan untuk pulih masih ada .....

Usah kecewa dan takut pada bayangan masalah itu .

Selamat berjumpa !!!!

Selamat berbahagia !!!!

Selasa, 6 April 2010

Cepat Puas

Rahsia perhubungan suami isteri !!!!!

Lelaki cepat puas ......

Menyebabkan isteri tidak puas .....

Itu merupakan ciri ciri lemah tenaga batin .

Masalah itu boleh di rawat dengan urutan secara tradisional .

Sila hubungi saya !!!!!

Isnin, 29 Mac 2010

Jelawat

Pagi 21. 3 . 2010 . Pergi jelawat sorang je ...

Beli CD nyanyi Dikir Barat . Harga RM:16.90 . Tapi di jual RM : 12.00 saje .

Jagoh 8 sensasi .

Penyanyinya :

Ain Manja .

Wani .

Elyana .

Erma Pesona.

Elyani .


( Dah dok kat KL ni layannnnn je ...... lagu 2 tu . )

Ahad, 28 Mac 2010

Majlis Kahwin

Majlis kahwin anak saudara
hanya sederhana
Tapi sangat meriah .......
Gembira gembira gembira .......

Hari khamis malam 18 .3.2010 akad nikah .
( sekali jawab beresssssss ..........)

Hari Jumaat majlis di rumah pengantin perempuan
Kg . Gong Jering , Selising Kelantan . Petang 19.3.2010 .
Meriah Meriah Meriah .....

Hari Sabtu Majlis kat Rumah pihak lelaki . ( Buat kat rumah Ibu ku di kampung )
Petang 2o.3.2010 .sangat meriah sangat meriah sangat meriah ......

Semua berjalan lancar ......

Syukur Pada Tuhan ...




Akademi fantasia

Tahun ni belum layan AF .....

Minat ada sedikit kurang huhuhuhu....

Dan tak berapa ada masa ..

Kalau ada masa ... nanti lah nak tegok..

Pada yang nak buat rawatan saya ucapkan selamat datang ...

Sila buat temujanji . Hp : 016 3828239 ...

Maaf saya tidak berurusan dgn sms .









Jumaat, 12 Mac 2010

Gadis

Cantik wajah dipandang mata
Indah budi menawan hati .

Jumpa pertama jadi gembira
Perkenalan ceria amat mesra
Dia bakal anak saudara
Aku amat suka
Itulah hati berkata .

Kau dan dia jujur bercinta
Pertunangan mengikat cinta asmara
Kasih sayang teruna dara
Pertemuan mesra dua keluarga
Mengikat janji bersama setia .

Pasti rindu jadi membara
Mimpi angan menuju nyata
Menjadi isteri pada teruna
Menjadi suami pada dara .

Rindunya menanti kau bersanding manja
Di pelamin meriah bahagia
Di saksikan sanak saudara
Bagai permaisuri dan raja
Membukti cinta setia .

Berdoa pada Yang Maha Berkuasa
Moga harinya cepat tiba ....


( Buat Ariza dan Syida , moga cinta bahagia ...)



Dari : Hassan bin Husin
Kuala Lumpur .













Selasa, 9 Mac 2010

Pengantin baru

Selamat pengantin baru untuk anak saudara lelaki saya Efi .
Majlis persandingan pada 18 hari bulan ini di rumah pengantin perempuan di Selising Kelantan .

Semoga berbahagia selamanya ........

Kepada bakal pengantin baru yg ingin buat rawatan urut persediaan untuk perkahwinan . Sila hubungi saya di talian : hp : 016 3828239 . ( Maaf saya tidak berurusan melalui SMS )

Moga sihat zahir dan batin .







Selasa, 2 Mac 2010

Peringatan

Dengan jujur hati saya bagi tahu di sini .

Urutan yang saya buat adalah untuk rawatan .

Saya bukan buat urutan untuk bersedap sedap .

Kalau awak ada masalah kesihatan ,

dan ingin membuat rawatan melalui cara urut ,

hubungi saya di talian HP : 016 3 82 82 39 .

( Maaf saya tidak berurusan dgn SMS ) .






Ahad, 28 Februari 2010

Awet Muda

Umur + - 40 . kekal menawan .
Dan menggetarkan jiwa peria .

Ada di antara artis wanita yg mengamalkan petua yang tertentu ,
termasuk berunsur tradisional ,
tanpa botox , kolagen dan suntikan vitamin c untuk awet muda .

+- 40 masih bergetah saperti Zarina Zainudin , Norabaniah Raffie ,
Anne Abdullah , Maria Farida dan lain lain .

Dipaparkan dalam Metro 28.2.2010 .

Jangan lupa : perawatan berusur tradisional juga dikatakan boleh membantu ...

Tradisional Tradisional Tradisional ..............




Selasa, 23 Februari 2010

Rumah tangga bahagia


Rumah tangga yang bahagia .
Bukan kerana kekayaan semata mata .
Bukan kerana kecatikan rupa paras semata mata .

Hubungan sulit suami isteri di bilik tidur juga amat penting .
Mana ada kebahagiaan tanpa kepuasan hubungan itu .

Moga anda sihat zahir dan batin .
Dan berbahagia lah anda !!!!

Andai anda bermasalah dalam hal hubungan sulit itu .
Kata lain anda lemah tenga batin .

Hubungi saya untuk rawatan .
Hp : 016 3828239 .
( Maaf saya tidak berurusan dgn sms )



Isnin, 22 Februari 2010

Salah cara

Pemandu teksi sapu ( Prebet sapu )
Warga mas 63 tersalah cara menjalinkan hubungan dgn pelajar tingkatan 4 .

Orang ramai juga tersalah cara membelasah warga mas itu , mungkin kecederaan yang di alami itu lah penyebab warga itu mati .

Lokasi kejadian : Negeri Kelantan.

Boleh lihat dalam Harian Metro hari ini .







Ahad, 21 Februari 2010

Dari Segamat with love


Seorang pesakit lelaki .
Lemah sebelah badan .
Datang dari Segamat ( Johor ) bertemu dgn aku di K. Lumpur .
Untuk mendapatkan rawatan dari ku .

Beliau bersama dengan isteri , 7 orang anak ( 3 putra dan 4 puteri ) dan saorang anak saudara lelaki .

Menaiki 2 buah kereta .

Aku kagum dgn kasih sayang yg di tunjukkan oleh anak anak dan isteri beliau .

Aku berdoa semoga beliau cepat sembuh .




Khamis, 18 Februari 2010

Macam macam ragam

Macam 2 ragam orang yg aku temui ....

Ada orang talipon bagi tahu aku sakit kaki .
Tanya berapa bayaran untuk rawatan kaki.

Bila datang jumpa dgn aku , dah sakit lain pula ,
dah Sakit pinggang dan masalah tenaga batin pula .

Untuk pengetahuan anda , bayaran untuk sakit kaki ,
tak sama dgn bayaran rawatan tenaga batin .

Bila nak buat rawatan tenaga batin ,
Nak tutup lampu , tak mahu terang , malu konon ....

Hi hi hi hi ... macam 2 kerenah .....
Malas nak layan ......

Kalau nak merawat datang lah dgn iklas .
Semoga awak cepat sembuh .







Isnin, 15 Februari 2010

KL masih sepi

Kuala Lumpur masih sepi .

Selamat bercuti sempena Tahun Baru Cina .

Masa cuti ni awak boleh lah ambil peluang untuk buat rawatan .

Rawatan di buka macam biasa .

Selamat datang ... Moga cepat sembuh .

Temu janji hp : 016 3828239 .

( maaf saya tidak berurusan melalui sms )






Isnin, 8 Februari 2010

Mengikat cinta suami .....

Ikatkan cinta suami pada awak .
Bagai rambut disimpul mati .....

Cara zahir dan batin .


Cara-cara zahir .

1 Menjaga bentuk badan supaya kekal saperti yang di gemari suami .

2 Berhias untuk suami , bukan mempamirkan kencantikan bagi di nikmati umun .

3 Berpakaian menarik , termasuk pakaian dalam . Tarik minat seks suami .

4 Kebersihan dan haruman badan bertukar 2 .

5 Perbualan yang menimbulkan rasa sayang suami , elak perbualan yang dibenci suami.

6 Sayangi apa yang di sayangi dan diminati suami .

7 Melayan makan minum dan pakaian suami .

8 Tidor bersama .

9 Gurauan manja yang menyenangkan suami .

10 Bila berjauhan , hubungi dengan ucapan manja . atau sms rindu cinta .

11 Mencipta suasana indah di rumah untuk dinikmati bersama . Ingatkan hari hari penting dalam hidup suami , meriahkan hari itu ikut kemampuan .

12 Jangan jemu berfikir untuk mencari sesuatu bagi membahagiakan anda dan suami , anda lagi memahami ...... cari lah !!!!! .

Cara Kebatinan.

1 . Bermohon lah pada Illahi .

Saya mempunyai kemahiran kebatinan , untuk tujuan mengikat cinta ini .
Awak berminat ??? .
Hubungi saya :

HP : 016 3828239

( Maaf saya tidak berurusan dgn SMS )












Sabtu, 6 Februari 2010

Suami Dingin Seks ???


Wahai isteri !!! cuba anda buat begini :-

Jaga kesihatan anda .
Badan sihat dan cergas akan menjadikan anda ceria dan memancarkan
kejelitan yang boleh menarik nafsu suami .

Jaga bentuk badan .
Tidak terlalu kurus dan tidak terlalu gemuk . Bentuk badan yg menarik akan
akan memanaskan nafsu suami .

Jaga kebersihan .
Jaga kebersihan seluruh badan termasuk bahagian sulit . Pastikan kulit badan kelihatan menarik .

Mengenali kemahuan dan kebencian suami .
Kalau anda mampu , sesuaikan diri anda dgn kemahuan suami , dan elakkan yg tidak digemari suami .

Merubah diri .
Dari masa kesemasa merubah diri , penampilan diri , pakaian dan wangian .

Teknik Seks
Menambahkan ilmu perlakuan seks , mengenali bahagian bahagian yg sensitif untuk menaikan nafsu , berbicara secara jujur tentang seks dan mencipta fantasi yg boleh menimbulkan ghairah untuk seks .

Apa apa lah.
Anda perlu selalu berfikir , ikut kemampuan dan suasana , bagi menimbulkan ghairah seks ....

Jangan Lupa !!!!
Pastikan juga kesihatan suami zahir dan batin . Hubungi perawat yg boleh dipercayai untuk membuat rawatan ,
untuk masalah suami . Anda perlu memberi galakkan untuk suami merawat ...
Kalau mahu!!! hubungi : 016 3828239 . ( maaf sms tidak di layan ) .


Jumaat, 5 Februari 2010

Doa Hendak Berjimak


Doa ketika hendak berjimak
dengan isteri .

" Ya Allah , Ya Tuhan ku ,
hindarilah kami daripada syaitan ,
dan singkirkan syaitan itu daripada
apa yang Engkau razekikan kepada kami (anak ) . "


Harian Metro : 5.2.2010 .




Khamis, 4 Februari 2010

Ketagih seks dengan mayat .

Seorang lelaki pekerja rumah mayat ketagihan seks dengan mayat wanita ,
yang hendak dibedah siasat .

Lelaki itu dikenakan hukuman penjara kerana memperkosakan mayat .

Berita Harian Metro :
4.2.2010 .









Selasa, 2 Februari 2010

Azimat tundukkan suami

Semalam ada satu orang wanita talipon aku bertanya nak azimat supaya suami jadi ikut perentah ....

Hihihi .... kau orang ni macam macam !!!!!!! je .....


Keris yang ku guna di gelanggang


Semalam ada orang berminat nak beli keris yang aku selalu guna di gelanggang .

Kalau kena harganya memang aku jual keris tu .

Dia masih belum cakap harga yg dia nak bayar !!!!

Kita tunggu dan lihat ...

Keris luk 21 tu sangat lama ...

Isnin, 1 Februari 2010

Selamat Cuti Hari Wilayah

Selamat bercuti hari wilayah ...

Untuk semua warga KL dan sekitar ...

Hari ini saya buat rawatan .

Selamat datang .

Moga awak cepat sembuh .

Ahad, 31 Januari 2010

Walimatul Urus

Baru sekejap ni aku mendapat kad
undangan ke majlis kahwin .

Jauh juga , di Kampung Delek Kanan , Klang .
pada 14 Feb.

Selamat penganti baru aku ucapkan .

Kalau mahu anda bakal pengantin boleh di urut khas secara tradisional .

Membetulkan urat saraf supaya hubungan kelamin nanti tidak masalah ....




Minyak Kote anjing .

Ada orang percaya , minyak kote anjing boleh mebuatkan tahan lama bila buat hubungan seks .
( nanti minyak itu akan di sapu pada zakar bila nak buat seks )

Kepercayaan ini berpunca dari keadaan anjing yg buat hubugan seks lama .

Ini karut . lagipun anjing tu najis untuk disentuh .

Jangan percaya !!!!

Itu tipu ........




Uri Kucing


Ada seorang suri rumah bertanya pada aku .

Betulkah uri kucing jadi ubat untuk senang bersalin ?

Dan lagi kata nya bolehkah memberi kesan seks yg menarik ?

( dia memberi tahu uri di kering dan di rendam , di minum air nya )

Jawapan Aku : Karut . Jangan percaya !!!!

Cemara Kucing

Bila masyarakat sudah gila mencari benda luar biasa !!!!!!

Nanti ramailah orang mengambil kesempatan .

Mungkin nanti ada pula orang yg menjual Cemara Kucing .

Pastilah untuk kegunaan perempuan .

Nanti akan dikatakan menjadikan wanita mempunyai daya seks yang menarik .

Hu hu hu pasti di gilai .....

Tolong jangan percaya . ini karut marut . .....

Hihihi .. jangan pula ada yg talipon saya nak dapatkan cemara tu !!!





Orang Bunian

Dalam hidup aku .

Aku selalu terhidu wangian saperti wangi " Bedak sejuk "

Wangian ini bukan aku bau di semua tempat .

Cuma tempat tempat tertentu saja yang ada bau itu .

Hairan orang lain tidak dapat merasa wangian itu .

Biasa je tu

Jangan takut lah !!!

Ingat lah pada kekuasaan Illahi ...





Cemara babi

Menggunakan anggota dari badan babi , di puja dan
berkemungkinan syaitan akan bersama .

Usah bersahabat dengan syaitan .

Yakin lah tidak ada kuasa yg dapat mengatasi kuasa ILLAHI .

Bila ingin melakukan sasuatu yg bertentangan dengan ajaran Islam !!!

Ingat lah setiap yg hidup akan menemui mati .

Dunia ini sementara .

Akhirat jua kekal , selamanya ....



.

Sabtu, 30 Januari 2010

Kekasih songsang kebas Komputer riba

Kotaraya Kuala Lumpur !!!!

Pelancong Iran ( lelaki ) rugi kerana kekasihnya( lelaki ) kebas komputer riba .
Dan barang barang lain bernilai RM 7,500 .

Perkenalan kekasih songsang ini baru 24 jam .

Kejadian berlaku salepas lelaki Iran itu membawa kekasih ( lelaki ) nya tidor bersama di hotel .

Kah kah kah ........!!!!!





Mandi malam janda lemas


Teluk cempedak , Kuantan .
Semalam .

Waktu malam ,Janda mandi laut sendirian , lemas .
Mayat terdampar di pantai .

Mangsa ialah :
Haslina Hassan 34,
dari Kuala Lumpu .


Al fatihah ...





Urut perut janda

Kampung Kelanang , Kuala Langat , Sepang , Selangor .

Bomoh OKU minta kaki ekor persembah janda malam jumaat .


Perut janda di urut sampai ke ari-ari
menggunakan abu kertas rokok yang di bakar .
Untuk mendapatkan nombor ekor .


Perbuatan ini dikesan sejak 9 tahun lalu .

Semalam Penguat Kuasa JAIS membuat tangkapan .











Ilmu Hitam


Benarkah atlit amal ilmu hitam ?

Asrama Majlis Sukan Negara ,
Sejak beberapa bulan kebelakangan ini ,
kecoh mengenai gangguan makhluk halus .

Moga anda tidak merelakan diri menjadi hamba syaitan !!!!!

Di tahan separuh bogel

Kelmarin .

Lebuhraya Kota Bharu Pasir Mas , Tendong .

Lelaki di tahan separuh bogel dalam kereta Kancil .
Sedang berasmara dengan pelajar 16 tahun .

Salepas melihat video lucah dalam komputer riba .
Pasangan ini timbul perasaan berahi dan melakukan adegan panas .

Jumaat, 29 Januari 2010

Nabila Huda suhaimi


Anak rokers terkenal Amy Search ,
Nabila Huda Suhaimi 26 tahun sedang mengandung .....

Nabila dan suami bersetuju supaya Amy memberi nama
pada anak yang bakal di lahirkan .....

Semoga Nabila mendapat kesejahteraan dari Illahi .

Amy 51 pula baru menyambut kelahiran anak lelaki ,
hasil perkahwinan dgn Norhasniza Hassan ,
di beri nama Qaqa At-Tameemi .

Farahdhiya


Farahdhiya tak lupa diri ,
sentiasa menyanjung hakikat dia Melayu dan berugama Islam .
Meskipun darah Itali mengalir dalam tubuhnya .

Nama sebenar : Farahdhiya Mohd Amin .

Tarikh lahir : 28 April 1984 .

Tempat lahir : Sarzana , Itali .

Gula Kabung


Rezeki manis Gula Kabung ,
Produk unik kampung Chat , di daerah Kuala Lipis .
Jadi cenderamata khas pelancong .

Produk ini di hasil dari nira pokok Kabung ,
atau di kenali juga dgn nama pokok Enau .
Nama saintifiknya Arenga Pinnata daripada keluarga Arecaceae .
Banyak tumbuh liar di hutan pahang .

Selamat datang ke daerah Kuala Lipis ...

Pasar Tani Siswazah


Pasar Tani Siswazah . Setiap hari ahad 7-00 pagi hingga 12-00 tegah hari .

Taman Bullion Mewah , Batu Muda , Gombak .

Pasar tani ini membabitkan siswazah dari beberapa buah universiti .

Selamat berniaga di ucapkan pada siswazah .

Selamat berbelanja di ucapkan pada anda semua .




Senamrobik poco-poco


Tarian Poco-poco di jadikan senamrobik .

Best ke senaman cara ni ?

Kat mana ada senaman ni ?
siapa yang tahu , tolong la ceritakan !!!

Minat nak tegok !!!!

hihihi....






Karnival GegaRia


Karnival GegaRia .

Taman Tasik , Taiping , Perak .

30 & 31 Januari 2010 .

8-30 pagi hingga 11-30 malam .


Konsert GegaRia

30 Januari - Sabtu .
9-00 mlm hingga 11-30 mlm .

Jamu Steroid


Sekarang ada berita menyatakan ,
ada diantara jamu dan ubat kuat yang mengandungi steroid ,
yang berbahaya pada kesihatan badan .

Harap anda berhati hati ....
Nak jadi kuat tapi jadi tak larat !!!!!

Kalau Mati Pucuk,
kalau nak buat rawatan urut .

Hubungi saya hp : 016 3828239 .
( maaf sms tak di layan )






Nurin Jazlin


Nurin Jazlin 8 tahun , di temui mati salepas 27 hari di laporkan hilang ,
ketika keluar bersendirian ke pasar malam berhampiran dgn rumahnya di Seksyen 1 ,Wangsa Maju .

Mayat pelajar tahun 2 , SRK Desa Setapak itu di temui ,
dalam sebuah beg pakaian sukan diletakkan di hadapan premis perniagaan
di Petaling Jaya .

Hasil bedah siasat mendapati Nurin juga didera secara seksual .


Saman fitnah sebanyak RM 2 juta , oleh bapa Nurin , akan didengar
pada 10 Nov. ini .

Berita ini terdapat dalam Harian Metro . 29.1.2010.

Berdoa moga Roh Nurin mendapat kesejahteraan dari Illahi .






Hasan Al- Banna


KONVENSYEN PEMIKIRAN

HASAN AL-BANNA
DALAM MELAKAR AGENDA BANGSA

30 Januari 2010

Dewan Seri Sarjana

Universiti Tenaga Nasional ( UNITEN )


Separuh Bogel

Kulim . ( di kawasan Kulim Hi-Tech )
Isteri umur 32 , dicekup separuh bogel ,
semasa berasmara dgn lelaki bukan Islam ,
atas sofa di ruang tamu rumah ,
ketika suami keluar kerja .

Harian Metro 29 Jan . 2010 .


Peringatan pada suami yg ada masalah tenaga batin ,
Sila buat rawatan segera .
Kalau ingin mendapat rawatan dari saya sila hubungi HP : 016 3828239 .
( Maaf SMS tidak di layan ).











Artis Tauke Ganja

Harian Metro 28 Januari 2010 , Muka depan menceritakan artis jadi tauke ganja . Artis itu ,
Saorang penyanyi sebuah kumpulan terkenal berusia awal 20an ,
Di tahan di rumahnya di kondominium Suria Damansara . ( kondo bertaraf lima bintang )

Nama artis itu tidak dinyatakan ...

Artis itu memiliki dua kereta spot .

Batuk kering

Liana Sulaiman 34 , Meninggal akibat batuk kering .

Pernah membintangi filem Panggilan Pulau arahan Ahmaad Fauzee .

Pernah menjadi model video klip lagu Alleycats tahun 90 an .

Dalam Kosmos 28 . 1 . 2010 .

Khamis, 28 Januari 2010

Rumah Urut

Kosmo 28 . 1 . 2010 muka depan menceritakan rumah urut di Selangor bermaharajalela .

Aku rasa kat K.Lumpur pun lebih kurang je kot .. hihihihi ........
Perempuan jual seks ada !!!
Pondan jual seks ada !!!.
Disko ada !!!
Lelaki jual seks ada ke ? Ada kot !!! he he he ...


Kalau nak buat rawatan urut , merawat masalah mati pucuk .
Hubungi aku . 016 3 828239 .
Tapi kalau dah sembuh ada niat nak buat zina !!!!
Tak payah lah ........ Biar la mati pucuk lagi baik ..........

Sungai Golok

Gambar Noraniza Idris di rakam dekat sungai Golok Kelantan .
Tak tahu lah kenapa dia berada di sana .

Selatan Thai popular untuk kahwin tanpa wali .

Di catat dalam Harian Metro 2 Jan . 2010 .

Di liwat suami

Mastura 25 ,
Bekas madu Noraniza Idris ,
mendakwa pernah di liwat suami .

Kosmos : 28 .1.2010 .

Mcm mcm dalam dunia !!!!

Rabu, 27 Januari 2010

Masjid Al Imam Al Tarmizi Sri Sentosa


Masjid Al Imam Al Tarmizi , Jln. Sri Sentosa 12 ,
Gambar ini saya ambil pada pukil 12 20 tengah hari . 27.1.2010 .
Masjid ini masih baru , lebih kurang satu tahun .

Kedudukan nya berhampiran dgn pasaraya Bintang.

Berita terkini Kepala Babi di Kawasan Masjid




Gambar ini aku ambil pada pukul 12 -20 tengah hari 27 Januari 2010 .


Keadaan Masjid Al Tamizi , Taman Sri Sentosa cantik dan tenang .

Macam biasa je......

Kepala babi berita terkini .

Kalau kepala babi ada dalam kawasan masjid ,

Macam mana boleh terjadi tuh !!!

Benarkah berita terkini ada kepala babi di kawasan Masjid Taman Sri Sentosa dan Taman Dato Harun ???.

Aku ingat nak pergi tengok lah !!!

Dekat je ni dgn tempat tinggal aku ...

Apa apa pun nanti kalau aku dapat berita , aku tuliskan kat blog ni ...

( sila lihat dalam antri terbaru , Gambar masjid Al Tarmizi , Aku ambil pada pukul 12 20 tegah hari 27.1.2010 . )

Selasa, 26 Januari 2010

Kau perlu pergi

Kau perlu pergi

Rindu kenapa bertamu
Sedang kekasih di langit biru
Mengerti tentang diri
Kerlipan bintang bukan milik mu .

Sinarnya untuk kau perhati
Cahayanya menerangi hati
Usah kau bermimpi
Merindu dan menanti .

Andai bintang menyentuh bumi
Cahaya nya tiada lagi
Bulan tidak merestui .

Andai rindu tidak berhenti
Bersama keindahan di hati
Mengharap seumur hari
Kau perlu mencari
Bukan kekal di sini .



Hassan Husin . Petaling Bahagia . 26.1.2010 .


Isnin, 25 Januari 2010

Raja Abdullah

Semasa aku menjadi teacher kat sekolah Men. Melor ,

Aku pernah bawa pelajar pelajar pergi melawat sambil belajar ke makam
Raja Abdullah .
Raja Abdullah adalah suami kepada Puteri Saadong .
Makam Raja Abdullah tu terletak di kampung Padang Halban ,
Tak berapa jauh dari Kedai Melor .

Masa tu, makam tu di kelilingi semak , pokok pokok kecil .
Tahun berapa ? , tak ingat dah....

Hi ! apa kabar pelajar pelajar ku ?
Masih ingat saya ?

Aku masih ingat . Masa tu ada seorang guru kahwin dgn pelajar .
Tak kisah lah ! suka sama suka ......


Bukit Marak

Bukit Marak ,
Terkenal dgn kisah Puteri Saadong .
Di kisahkan Bukit Marak lah tempat tinggal Puteri Saadong .

Masa aku masih belajar dulu ,
Aku pernah beberapa kali mendaki Bukit Marak .
Cakap je mendaki , bukan tinggi pun .

Kat atas tu ada la beberapa benda yg agak menarik ,
di antaranya batu yg menyerupai gajah dan kesan tapak kaki Awang Selamat.
yg lain tu dah tak berapa ingat la ...


Dari KB , nak pergi Bukit Marak , kira kira 8 batu .

Kampung

Tah napa malam ni aku teringat kisah2 di kampung ,
Teringat masa banjir aku bermain rakit buluh.
Masa banjir menjaring ikan ,
Tapi aku tak makan ikan air tawar ,
Suka menangkap ikan je .

Masa tak banjir pula cari siput ,
kalau siput aku suka ...

Sekali sekala aku ikut orang" memanggil burung ",
Mereka buat seruling yg menyerupai suara burung ,
Biasanya mereka memanggil burung " Sita " .

Burung " Sita " tu burung ape ?
Tah lah , itu mungkin panggilan kat tempat aku je ...

Terasa nak balik kampung ni !!!!

Ayah dan Bonda , ok ...
Tiap tiap hari sembang dgn talipon .


Ahad, 24 Januari 2010

Gurindam lara dan cinta

Lara di jiwa
Sedeh di rasa
Linangan mata bicara tanpa kata
Terkenang pada yang tiada
Teringat masa bersama
Melihat hari yang menjelma .

Hati kehilangan kasih nya
Rindu ingin percintaan
Di cabar keinginan
Di tahan kesabaran .

Bila hati terbuka
Mungkin di situ ada cinta
Salahkan memuja
Relakah di puja
Kerana itu hak manusia .


Hassan Husin . Petaling Bahagia . 24.1.2010 .

Rindu dan sayang

Hari hari kita lalui
Berjauhan kita merindu.

Bila bertemu
Gembira sejuta rasa
Andai kasih dan sayang bermaharajalela
Jauhkanlah diri mu
Biar mata bertentang mata
Berbicara bahasa cinta .

Andai kita berjumpa
Marah dan benci di hati
Kemari sayang
Kita berpelukan
Lafazkanlah kata kasih dan sayang
Bila cinta mulai datang
Perlahan lahan lepaskan pegangan tangan .

Biar merindu sepanjang zaman
Dan kita berkasih sayang
Tanpa nafsu dan hasutan syaitan .



Hassan Husin . Petaling Bahagia , 24.1.2010 .


Sabtu, 23 Januari 2010

Puisi Talkim

Wahai saudara ku
Hadapilah kenyatan bahawa saudara telah mati
Kami tinggalkan saudara di perut bumi ini
Untuk menemui Illahi
Saudara pasti di adili
Baik jahat kehidupan
Pasti mendapat pembalasan .

Ya Tuhan Ku !
Ampuni lah dosa dan kesalahan saudara ku
Ampuni lah dosa dan kesalahan saudara ku
Ampuni lah dosa dan kesalahan saudara ku
Ampuni lah dasa dan kesalahan kami
Ampuni lah dosa dan kesalahan kami
Ampuni lah dosa dan kesalahan kami .

Usah lah di seksa saudara ku
Usah lah di seksa saudara ku
Usah lah di seksa saudara ku
Kasihani lah saudara ku
Kasihani lah saudara ku
Kasihani lah saudara ku .

Allah Yang Maha Berkuasa
Allah Yang maha Pengampun .



Petaling Bahagia . 22.1.2010

Anak saudara menantu

Baru tadi aku dapat berita ,

Aku bakal mendapat anak saudara menantu yg pertama ,

Tarikh , 18.3.2010 . Masa cuti sekolah ni .

Aku gembira , suka .....

Tahniah Cik Ana dan Nal bakal dapat menantu ,

Tahniah Efi bakal mendapat isteri ,

Tahniah Hj Husin dan Hajjah Minah bakal dapat cucu menantu .


Anak saudara Mahaguru , kena power le ... kah kah kah ..

Semalam tidak kembali lagi

Semalam tidak kembali lagi

Dia sudah pergi
Kita masih di sini
Melekat busuk kotoran
Juga harum mawar di badan
cerita semalam
Tidak semua parut yang hilang
Masih ada kenangan berbayang
Menjadi guru hari ini
Penjara balasan di pikul
Tersenyum kenikmatan di tuai .

Hari ini membina
Bersama doa
Besok kita bercita cita .




Petaling Bahagia . K.L.




Jumaat, 22 Januari 2010

Sultan Johor Mangkat

Al Fatihah ...

Sultan Johor Mangkat .

1932 - 2010 .

Cinta pura pura

Cinta pura pura

( Buat gadis di lamun cinta )

Biasa lah kalau bercinta
Si dia pasti di puja
Dia lah segala gala
Berjumpa bergurau senda
Dan malam mimpikan si dia .

Apa tidak percaya
Hati tercurah segala
Ungkapan setia indah belaka .

Jangan kau lupa
Rakan mu ada yang terpedaya
Kekasih mengajak berjumpa bakal mertua
Pasti di sambut gembira
Tanpa di duga
Menjadi mangsa perkosa
Bergilir gilir oleh tiga pemuda
Di mulai kekasih yang di cinta .

Dalam kau percaya
Pastikan juga ada curiga
Bercintalah berpada pada
Pertemuan percintaan banyak membawa durjana ...





( Kisah Harian Metro . 22.1.2010 .)

Hassan Husin . Petaling Bahagia .



Khamis, 21 Januari 2010

Mari menari sayang

Aku ingin menari
Memilih muzik dan rentak yang sangat menghiburkan
Pasangannya pasti yang selalu di hati .

Moga engkau sudi
Berdiri dan melangkah kaki
Dengan gerak yang amat menarik hati
Bersama senyuman dan bibir berbisik kasih suci .

Sesekali berpegan tangan membelai cinta murni
Pasti ada yang menjeling dan iri hati
Itu adat di dunia ini
Kita bukan berniat untuk menyakiti hati
Buat apa kita berhenti
Fajar masih jauh lagi .

Bila lama menari
Mungkin lenguh di kaki
Kita perlahankan tari
Tapi tetap selesa di rasai
Kita rapatkan jari jemari
Tambah mesra lagi di nikmati .

Bila terdengar suara azan kita berhenti
Solat dan kemudian teruskan lagi
Sehingga hati kita berkata
" cukup sampai di sini
lain ketika menari lagi
kita cari muzik yang belum kita temui " .



Hassan Husin . Petaling Bahagia ,K.Lumpur . 21.1.2010 .

Rabu, 20 Januari 2010

Doa

Sayang !
Sekali aku memiliki mu
Aku akan memiliki mu selama lamanya.

Andai terjadi
Seluruh alam benci pada mu
Aku tetap sayangi diri mu .

Aku akan menjaga diri mu selagi hayat ku dibadan
Rela aku terkorban demi diri mu .

Tidak mungkin kau tidak di sukai
Kau baik dan berbudi
Aku begitu bertuah hidup bersama mu .

Ku berdoa pada Tuhan
Moga kita diberi kesejahteraan dunia dan akhirat .


(Petaling Bahagia . Tiba tiba aku suka menulis begini )


Selasa, 19 Januari 2010

Kerana pulut santan binasa

Hati hati berbicara
Kadang kata kata menjadi tajam meyakitkan hati orang lain .

Harian Metro hari ini ,
Kerana mulut badan binasa ....
kalau mulut tidak berbisa , tak lah badan binasa .

" kerana pulut santan binasa " .

Bermandi lah dgn air panas ...

Jadi lah pengajaran untuk berbicara di masa akan datang ...


Isnin, 18 Januari 2010

Puisi : Gunung Jerai , 3/6/2001

GununJerai 3/6/2001


Di kaki Gunung Jerai
Pelbagai telahan di puncak mu .

Pendakian adalah jawapannya .

Dalam ketinggian ada kerendahan
Dalam kesejukan ada kepanasan
Dalam kemeriahan ada kesunyian .

Bila kabus putih menghampiri bumi
Kelirulah ranting atau dahan
Kelirulah pucuk atau daun .

Dan bila aku kembali
Aku bertekad untuk mendaki lagi .

Biar Gunung Jerai
sebenar ada ketinggian
Sebenar ada kemeriahan
Pastikan pucuk
Pastikan daun
Biar jelas ranting dan dahan .


Hassan bin Husin .Petaling Bahagia . 10/6/2001.




Aku banyak mengenali Cik Gu Sajri di sini .
Kesusahan dan masalah banyak membuka rahsia sebenar hati .







Puisi : Pertemuan roh

Pertemuan roh
( Buat anak anak Abah yang tersayang )

28 Jun 2000

Abah pergi dahulu
Kematian yang pasti ...
Buat semua .

Andai ada sebesar kesalan ...
Abah tidak berdaya
Hitam atau putih ...
Kehidupan yang pasti dihakimi .

Nira
Wati
Azwa
Fais
Kak Long, Kak Ngah dan Kak Cik
Kamu masih berdaya .

Kalau ada kesalahan Abah
Kamulah pembela ...
Kalau ada keseronokan Abah
Tambahlah kemeriahan .

Bulan puasa ini
Pertemuan antara roh
Roh Nizam bertemu roh Abah .

Dan roh Pak Cik Mat Zin
bertemu roh Abah .

Nanti roh kita semua ...
Juga bertemu roh Abah .

Bila hidup masih berdaya
Bila roh tidak berdaya .



13/12/2000
UITM Shah Alam .



Faiz telah meninggal
Belum sempat kahwin .

Semoga Illahi melimpahkan rahmatnya untuk semua .


Si tahu dan si jahil

Orang Islam bagi anak pada orang bukan muslim ,
Mungkin kerana kejahilan ugama .

hihihi hebat nya bicara ustaz al hafiz !!!!!

" lebih kejam dari haiwan "

Mungkinkah itu menunjukkan gagalnya orang yg pandai ugama di Malaysia ni menyampaikan ajaran ugama ????

Orang buta nak melintas jalan si tidak buta tolong la tunjukkan jalan .
dah kena langgar baru nak kata " kau ni macam katak "

Kak kah kah ustaz ustaz !!!!

Jumaat, 15 Januari 2010

sakit otot

Pakar Urut Hp : 016 3828239 , merawat sakit otot , mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .


Selamat datang semoga cepat sembuh .

Khamis, 14 Januari 2010

Urut Dan Silat

Rumah saya berhadapan dgn masjid Abdul Rahman Bin Auf ,
Batu 51/2 Jln . Puchong.

Selamat Datang , Moga cepat sembuh .

Sila buat temujanji . Hp: 016 3828239 . ( maaf saya tidak berurusan melalui SMS )

Rabu, 13 Januari 2010

Ilmu Kebatinan

Ada orang bertanya pada saya bolehkah belajar Ilmu kebatinan ???

Jawapannya sangat senang .

Kalau tak bersalahan dengan ugama .

Tidak jadi masalah .

Selasa, 12 Januari 2010

Rogol

Harian Metro hari ada 2 kejadian percubaan merogol ,

Kedua dua kejadian berhampiran dgn rumah . Nampaknya di mana mana ada perogol .

Saya fikir eloklah kalau mahir seni bela diri , Ada kemungkinan percubaan merogol lagi senang di gagalkan . Saya cadangkan belajarlah apa pun seni bela diri yg di fikirkan sesuai . Mungkin di persekitaran anda ada tempat tempat mempelajari . Buangkan sedikit masa untuk kebaikan diri .

Semoga anda mahir dan sihat .

Isnin, 11 Januari 2010

Pakar urut

Saya mempunyai pengalaman merawat lebih dari 20 tahun .Hubungi : Hp : 016 3828239 .

Saya membuat rawatan urut sepenuh masa .

Terbuka untuk semua bangsa .

Sila buat temujanji .

Maaf saya tak berurusan dgn sms .

Keputusan AJL 24

Lagu Pergi , Aizat jadi juara . Yuna tempat ke dua dan Faizal tempat ke tiga .
Vokal terbaik di menangi Black , Persembahan terbaik juga Aizat .

Tahniah dari Pakar Urut Tradisional , HP : 016 3828239 . merawat mati pucuk , uarat saraf , sendi dan tulang .

Selamat Datang....

Moga cepat sembuh .

Aizat

Tahniah Aizat , lagu Pergi menjadi juara , Anugrah Juara lagu 24.

Saya tiba tiba menjadi suka mendengar lagu itu .....

Entah lah berapa ketika suka tu ...

Apa apa pun , Untuk rawatan urut , hubungi 016 3828239 .

Semoga anda cepat sembuh .

Ahad, 10 Januari 2010

Lemah Tenaga Batin

Bila merawat lemah tenaga batin .

Saya akan membuat urut .

Saya ajarkan senaman yg berguna untuk membantu cepat sembuh .

Saya akan memberi nasihat beberapa perkara berkenaan melakukan hubungan ,
yang akan membantu pemulihan .

Doa pada Illahi .

Selama lebih dari 20 tahun , saya berpengalaman merawat beribu orang pesakit .

Terbuka untuk semua bangsa .

Sabtu, 9 Januari 2010

Segan sikit = Malu

Setiap hari saya terima panggilan talipon
Setiap hari saya mendengar perkataan segan ,
bila nak buat rawatan tenaga batin .

Segan sikit tu = Malu .
Biar lah malu kerana merawat,
dari malu pada wanita kerana tak kuat .

Bila isteri tak puas ,
ada kemungkinan isteri akan mencari suami gelap untuk kepuasan .
Cerita isteri mencari jantan lain itu selalu kita dengar di mana mana ...
Daus nya si suami .

Saya pernah di ceritakan oleh seorang pesakit lelaki ,
Beliau selalu membuat hubungan seks dgn kekasihnya ,
( peringatan seks bukan dgn isteri ada lah haram ).
Tapi permainan seks itu cepat sangat ,
Si lelaki mudah puas ,
Keadaan tidak kekal lama ....
Si perempuan tak suka lagi dgn lelaki si lemah itu .
Perkasihan syaitan itu pun berpisah ...

Moga anda tidak lemah macam lelaki itu !!!
Lemah batin lah patut di malukan
Berhenti berhenti lah rasa malu nak merawat ...
merawat lah dgn sesiapa saja yg anda rasa dia mempuyai kemahiran .....

Semoga anda cepat sembuh .

Jumaat, 8 Januari 2010

RxLite

Tadi jalan jalan pergi tengok pejabat yg keluarkan RxLite kat P. Jaya .

Khamis, 7 Januari 2010

Rozmey

Urut Klasik HP : 016 3828239 . merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Kereta Antik - Cadillac












Saya pernah naik kereta ini . Best!!! ...

Rabu, 6 Januari 2010

Bunuh

Tampin , harian metro hari ini .

Bekas iman , isteri , menantu dan cucu di bunuh . ( pembunuhan kejam )

Untuk anda , belajar lah senibeladiri betul betul ,

Dengan izin ALLAH mungkin keadaan boleh di ubah .

Belajar lah apa apa seni bela diri yg anda suka , tetapi bukan belajar seni bela diri bertujuan untuk sukan .

Seni untuk pertahankan diri .......




Hubungan Seks

Saya pakar urut dan perubatan Tradisional . HP : 016 3828239 . merawat mati pucuk ,
urat saraf , sendi , tulang dan sakit luat biasa.

Banyak berlaku hubungan seks yg di buat , cuma lelaki yg mendapat kepuasan ,
tetapi perempuan tidak puas .

Anda yang mengalami masalah , sila buat rawatan dgn segera , supaya tidak bertambah masalah ...

Sayangi lah pasangan anda !!!! perempuan tu manis ... ramai pula yg berminat !!!

Artis Berkahwin

Saya pakar urut Tradisional : hp : 0163828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Selamat pengantin baru . semoga berbahagia selamanya .

Artis bercerai

Pakar urut hp : 016 3828239 . merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .
Tahun 2009 ada beberapa orang artis yang bercerai . Sebab yg sebenar tak dapat lah di ketahui dgn jelas .

Perceraian sebab isteri tak puas .

URUT KLASIK hp 016 3828239 . merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Kisah ini di sampai kan pada aku baru sekejap tadi , aku fikir cerita ini benar , lalu aku kongsikan dengan anda .

Tempat kejadian , Perumahan Pantai Permai .( Pantai Dalam ) .

Seorang isteri 46 tahu sudah bercucu ,

Menuntut cerai di Mahkamah kerana suami tidak dapat memberikan kepuasan bila buat hubungan kelamin .

Mungkin cerita ini benar , hati hati lah anda kalau lemah tenaga batin .

Takut pula cerita ini berlaku pada anda . . .

Harian Sinar Hp : 016 3828239 Urut Batin .

Saya pakar Urut Tradisional Hp : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang . Banyak maklumat yang berguna di dapati dalam Harian Sinar .

Sinar Hp : 016 3828239 Urut Batin

Saya pakar urut HP : 016 3828239 . merawat mati pucuk ,urat saraf , sendi dan tulang .

Dalam masa yg cepat Sinar dapat menawan hati pembaca .

Selasa, 5 Januari 2010

Harakah: HP : 016 3828239 Urut Batin .

Pakar Urut , merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang . HB : 016 3828239 .

Berita harian ... Hp : 016 3828239 - Urut

Saya pakar urut Tradisional , Hp : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang . Suka membaca Berita Harian .

Utusan Malaysia

Urut Klasik . HP : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Banyak maklumat berguna dalam Utusan Malaysia .

Harian Kosmos

Urut Klasik . HP : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Banyak maklumat yg berguna di dapati dari Harian Kosmos .

Harian Metro

Urut Klasik : HP : 016 3828239 . merawat urut Klasik , urat saraf , sendi dan tulang .

Tahniah pada harian metro kerana banyak memberi maklumat berguna .

Urut

Terima kasih rakan rakan blogger yg buat temu janji ,

dan yang telah membuat rawatan dgn saya .

Pengenalan diri saudara di rahsiakan .

Semoga anda akan mendapat kesejahteraan .

Pengantin Baru

Urut Tradisional : HP : 016 3828239 . Merawat lemah tenaga batin , urat saraf , sendi dan tulang .

Pengatin baru kahwin di Thailand . Kena serbu Jais kat hotel .

Orang lain yg kahwin kat luar negara tu cepat cepat lah daftarkan di Malaysia ,

kalau tidak banyak pula masalah timbul .

Seni bela diri elak rogol .

Urut Klasik . Hp : 016 3828239 . merawat Mati pucuk, urat saraf , sendi dan tulang .

Mepelajari seni bela diri bagus untuk tidak mudah di rogol .

Pelajari lah apa apa senibeladiri yang anda minat .

Ok semoga anda sejahtera selalu .

Wak Awang Mati

Urut Klasik . HP : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , Urat saraf , Sendi dan Tulang .


Wak Awang , Bapa saudara ku , umur 100 lebih . mati lebih kurang pukul 5 petang tadi .

akan di kebumikan pada 11 malam ni .

Moga mendapat kesejahteraan dari Illahi .

Siti Nuhaliza

Urut Klasik . Hp : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang


Masih ramai peminat fanatik siti ...

Apa kah anda juga peminat Siti ? .

Umrah dan Haji

Urut Klasik . HP : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Ayah dah Ibu ku baru balik dari mengerjakan haji .

Terima kasih pada saudara mara dan rakan yang datang menziarah mereka berdua , sebelum dan setelah balik .

Banyak jam dan jubah di bawa balik untuk hadiah ....

Mawi masih popular ???

Urut Klasik . HP : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .
Apakah Mawi masih popular ? .
Mungkin kah Mawi hanya bertahan satu dua tahun saja lagi ?
Apa kata anda ???
Apa kah anda peminat Mawi ??? .

Fisioterapi

Fisioterapi merawat secara urutan tradisional , HP : 016 3828239 . merawat mati pucuk ,urat saraf , otot , sendi dan tulang .

Jangan terlalu lambat untuk di rawat , agak tidak bertambah masalah .

Selamat datang .

Berlari dan fahami

Di manakah semalam yang dulu
Sanjungan ketika di puncak .

Bila jatuh dari tempat paling tinggi
Pasti sakitnya berganda di rasai
Kadang hilang harga diri
Bersama pudarnya penghormatan di beri .

Bila berdiri kembali
Teringat semalam yang sendu
Berhati hati berdiri dan mengenali .

Di dunia ini
Mulut hanya bicara pekerti
Penilaian diri harta di miliki
Hitam di tutupi poket berisi .

Terus berlari dan fahami
Jangan kesal di hati ...


HassanHusin . Pinggiran Sungai Klang . 5 Januari 2010 .

HKL

Urut Klasik : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Selamat datang ...

PPUM

Urut Klasik : HP : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Selamat datang ...

HUKM

Urut Klasik . Hp ; 016 3828239. merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .


Selamat datang ...

Putra Jaya

Urut Klasik . HP : 016 3828239 : merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .


Selamat datang ......

MPAJ

URUT KLASIK . HP : 016 3828239 . merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .


Selamat datang .....

MPSA

URUT KLASIK : HP : 016 3828239 . merawat mati pucuk, urat saraf , sendi dan tulang .

Selamat datang ...

MPSJ

Urut Klasik : HP : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Selamat datang ...

MBPJ

Urut Klasik : 016 3828239 ; Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Selamat datang .....

DBKL

Urut Klasik . HB: 016 3828239 . Mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang .

Selamat berbahagia di Kuala Lumpur .

Hutan Lipur

URUT KLASIK : HP : 016 3828239 . ... Mati Pucuk , Urat Saraf , Sendi dan Tulang .

Jom berehat di hutan lipur , sejuk , tenang dan indah menunggu ...

Ulu Yam

urut dan perubatan tradisional : hp : 016 3828239 . merawat mati pucuk , urat saraf , sendi , tulang dan penyakit luar biasa .

Best! boleh mandi manda kat sungai air nya sejuk bersih .......

Sunway Lagoon

Urut dan Perubatan Tradisional : 016 3828239 . merawat mati pucuk , urat saraf , sendi , tulang dan penyakit luar biasa .

Sunway Lagoon tempat rehat dalam bandar , dekat dan senang untuk warga kota .

Dataran Merdeka

Urut Dan Perubatan Tradisional .HP : 016 3828239 . merawat mati pucuk , urat saraf , sendi , tulang dan penyakit luar biasa .

Selamat berehat di dataran merdeka waktu malam ....

Pantai Morib

Urut dan Perubatan Tradisional : HP : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa .

Aku suka berehat rehat di Pantai Morib .

Pantai Port Dickson

Urut dan perubatan tradisional . HP : 0163828239 . Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa .

Berhati hati mandi di PD .

Mohd Helmi Leman 25 , digigit ikan besar semasa mandi di Port Dickson
Menerima 50 jahitan .

Kemungkinan Ikan yu , kerana megikut penduduk PD , sekarang musim ikan Yu berkeliaran di pantai PD .

Nak selamat mandi je la kat Kolam Renang . tapi tak lah seronok macam kat pantai .....

zizie

urut dan perubatan tradisional . HP : 016 3828239 . merawat mati pucuk , sakit urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa .

Selamat pengantin baru untuk zizie .

Black Metal

Saya pakar urut dan perubatan tradisional . hp: 016 3828239 . merawat mati pucuk , sakit urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa .

Dalam Harian Metro 4 januari 2010 . Fahaman Black Metal belum berkubur .

Kaedah zikir 666 ( zikir black metal ) . Apa kata anda ????

Isnin, 4 Januari 2010

Tarian poco poco

Saya pakar urut dan perubatan tradisional . hp ; 016 3828239 .

Merawat Mati pucuk , urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa . HP : 016 3828239 .


Tarian poco poco nampak nya menjadi tarian untuk senaman bagi orang orang yg berumur .

Mak mak dan nenek nenek pun ada yg menari ... kah kah kah kah ...

Yang muda muda pula gi senaman kat disko . kah kah kah ...

Pak cik dan atok pula gi senaman kat Kelab Dang dut ... hi hi hi hi ... senaman gila gila tu!!

Senaman senaman di atas tu ok ke ?

saya senaman silat je......

Budak Hilang

saya pakar urut dan perubatan tradisional . HP : 016 3828239 .
Merawat mati pucuk , sakit urat saraf ,sendi , tulang dan sakit luar biasa .

Semalam anak jiran saya lelaki umur tiga tahun hilang .
Kami cari merata tempat tapi tak jumpa .

Salepas 4 jam ada orang hatar di Balai Polis Petaling .
syukur lah tidak hilang terus ....

Mak budak yang hilang tu dah pengsan .

Itu lah peringatan supaya jangan cuai menjaga anak .
Anak dalam rumah boleh keluar tak di sedari.......

Tulang retak rupanya patah .

Harian Metro hari ini .

Johor baru .

Raja Dayana Batrisya 8 ,

Tulang tangan kanan nya patah di katakan retak oleh pihak hospital .

Salepas beberapa hari baru di katakan patah .

lihat lah dengan teliti kiranya belaku kemalangan ,

Jika kecederaan di ketahui lagi segera lagi sempuna rawatan di buat .

Tapi bagi orang yang tak biasa dengan kecederaan patah tulang , agak susah untuk menentukan

Penyair

Aku pakar urut dan perubatan tradisional . hp : 016 3828239 . Merawat mati pucuk , lemah tenaga batin , sakit uratsaraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa .

Aku minat puisi .
Ingin jadi penyair yang biasa biasa ....
Bebas berbahasa ............

Sastera

saya pakar urut dan Perubatan tradisional . hp : 016 3828239 . merawat mati pucuk ,
lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa .

Saya minat penulisan puisi . Salam puisi untuk semua .

Misha Omar

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , HP : 016 3828239 . Merawat
Mati Pucuk , Lemah Tenaga Batin , Sakit urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa .

saya peminat Misha

Cinta Adam dan Ha...

Salim Iklim

Saya pengamal urut dan perubatan tradisional . HP : 016 3828239 . merawat Mati Pucuk .
Lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa .

Saya peminat salim .

Aku bagai air yang jer...

Salleh Yaacob

Saya pakar urut dan perubatan tradisional . hp : 016 3828239 . merawat
Mati Pucuk , lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa .


Saya peminat Salleh ...

Radio Klasik

saya pakar urut dan perubatan tradisional . hp : 016 3828239 . merawat
Mati Pucuk , Lemah Tenaga Batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan penyakit luar biasa .

Saya peminat Radio Klasik .

Fasha

Saya pakar urut dan perubatan tradisional . HP : 016 3828239 . Merawat
Mati Pucuk , Lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa .

Saya peminat lakunan Fasha .

Urut Kuala Lumpur

Saya pakar urut dan perubatan tradisional . HP : 016 3828239 . Merawat mati pucuk ,lemah tenaga batin, sakit urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa . Lokasi rawatan di Kuala lumpur .

Sila buat temu janji . Maaf sms tidak di jawab .

urut badan

saya pakar urut dan perubatan tradisional , HP : 016 3828239 , Merawat mati pucuk , urat saraf , sendi dan tulang . di Kuala Lumpur .

Terbuka untuk semua bangsa .

Serina

Saya pakar urut dan perubatan tradisional . Hp : 016 3828239 . merawat mati pucuk ,urat saraf , sendi dan tulang .

Mengucapkan selamat pengatin baru pada serina . Moga berbahagia selamanya .

Chef Wan

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , HP : 016 3828239 , merawat mati pucuk ,lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa atau masaalah kebatinan . lokasi rawatan Kuala lumpur .

saya ucapkan selamat menerima menantu pada Chef Wan .

Keris lama luk 21


Saya Guru Utama Seni Silat Gerak Kuntau , HP : 016 3828239 , Ingin jual keris ini.
Harga akan di rundingkan jika ada yang berminat .
Keris lama ini selalu digunakan dalam upacara perguruan Seni Silat Gerak Kuntau .

Ahad, 3 Januari 2010

Strok

Saya mempunyai kepakaran Urut dan Perubatan Tradisional . HP : 016 3828239 , Merawat mati Pucuk , Lemah tenaga batin , sakit urat saraf ,strok , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa berkait dgn kebatinan . Lokasi rawatan K. Lumpur .

Selamat datang !!!

Sajak

Saya mempunyai kepakaran urut dan perubatan tradisional , HP : 016 3828239 .
Merawat mati pucuk , Lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa berkaitan dengan kebatinan . Lokasi rawatan K. Lumpur .

Saya peminat sajak ...

Puisi

saya mempunyai kepakaran Urut dan Perubatan Tradisional . HP 016 3828239 . Merawat
Lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa berkaitan dengan kebatinan . Lokasi rawatan Kuala Lumpur .

Salam puisi untuk semua ...

Fahrin

Saya pakar urut dan perubatan tradisiona , HP : 016 3828239 , Merawat mati pucuk , lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa berkaitan kebatinan ,
lokasi rawatan K.Lumpur

saya suka lihat Fahrin berlakun .

Maizawati

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , hp : 016 3828239 , merawat mati pucuk , lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa berkait kebatinan .
Lokasi rawatan Kuala Lumpur .

Tahniah kepada Maizawati kerana bakal menamatkan zaman solo nya .

Mohd Zaquan Adha

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , HP : 016 3828239 , Merawat mati pucuk , lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa . lokasi rawatan Kuala Lumpur .

Aku peminat Mohd Zaquan Adha .

Ayu Raudhah

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , Hp : 016 3828239 . merawat Mati pucuk , lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa atau berkaitan dengan tenaga batin . lokasi rawatan Kuala Lumpur .

saya minat lakonan Ayu Raudhah .


Tok Guru

saya pakar urut dan perubatan tradisional ,HP : 016 38282389 , merawat mati pucuk , lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa atau kebatinan . Terbuka untu semua bangsa .

Saya melihat perkembangan politik terkini .

Anuar Ibrahim

Saya pakar urut dan perubatan tradisional . HP : 016 3828239 , Merawat mati pucuk , lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan merawat sakit luar biasa atau masalah kebatinan . Terbuka untuk semua bangsa . Lokasi rawatan Kuala Lumpur .

saya selalu mengikuti perkembangan politik Anuar.

Lumpuh

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , HP: 016 3828239, Merawat Mati pucuk , Lemah tenaga batin , Sakit urat saraf ( lumpuh ) , sendi ,tulang dan penyakit luar biasa atau masalah kebatinan . Terbuka untuk semua bangsa . Lokasi rawatan Kuala Lumpur .

Strok

saya pakar urut dan perubatan tradisional . HP: 016 3828239 , Merawat mati pucuk , lemah tenaga batin , urat saraf ( strok ) , sendi , tulang dan penyakit luar biasa atau masalah kebatinan .
Lokasi Kuala Lumpur .

Bomoh ... rawatan secara tradisional

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , HP : 016 3828239 . Merawat mati Pucuk , Lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi , tulang dan sakit luar biasa atau masalah kebatinan . ( lokasi K . Lumpur ).
Terbuka untuk semua kaum .

Siti Norhaliza

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , hp : 016 3828239 . Merawat Mati pucuk , sakit urat saraf , tercabut sendi , patah tulang dan merawat sakit luar biasa .

Suka megikuti perkembanga Siti .

Nik Aziz Nik Mat

MB Negeri Kelantan .........

Muszaphar

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , HP : 016 3828239 , merawat mati pucuk , sakit urat saraf , sendi ,tulang dan merawat sakit luar biasa . ( Lokasi K. Lumpur )

Suka mengikuti kisah Muszaphar.

Sosilawati Lawiya

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , HP : 016 3828239 , merawat Mati Pucuk , sakit urat saraf , Tulang , dan merawat penyakit luar biasa . Rawatan terbuka untuk semua bangsa .

Saya suka megikuti kisah Sosilawati Lawiya .

Mawi

Saya pakar urut dan perubatan tradisional , Hp : 016 3828239 . Rawatan ( Mati Pucuk , Sakit Urat Saraf , Sendi , Tulang dan penyakit luar biasa ) terbuka untuk semua bangsa .

Saya peminat Mawi .....


Bola sepak kecederaan pemain

Ada pemain bola yang mendapatkan rawatan urut dan perubatan tradisional dari saya . Nama di rahsiakan .

Anda semua juga di jemput untuk mendapat rawatan dari saya , hubungi HP : 016 3828239.

Pelakun membuat rawatan dengan saya .

Ada pelakun ( TV dan Filem ) yang datang untuk mendapat rawatan urut dan perubatan tradisional dari saya .Nama di rahsiakan .

Rawatan terbuka untuk semua . Selamat datang . Sila buat temujanji HP : 016 3828239 .

Penyanyi buat rawatan dengan saya

Ada beberapa orang penyanyi Malaysia datang buat rawatan urut dan perubatan tradisional dgn saya . ( nama di rahsiakan ).

Semua di jemput untuk mendapat rawatan dari saya .Hubungi : HP : 016 3828239 .


Artis buat rawatan .

Ada beberapa orang artis ( pelakun dan penyanyi ) datang untuk mendapat rawatan Urut dan Perubatan tradisional dari saya . Maaf nama di rahsiakan .

Rakan rakan artis yang lain dan sesiapa saja di persilakan berjumpa saya untuk mendapat rawatan . Hp: 0163828239 .

Terbuka untuk semua bangsa

Selamat Datang .

Occupational Therapy ( Pemulihan Cara Kerja )

Saya mempunyai kemahiran membuat Occupational Therapy
( Pemulihan Cara Kerja ) secara tradisional .

Saya mempuyai kepakaran dalam Urut dan Perubatan secara tradisional .

Sila buat temujanji : HP : 016 3828239 .

Fisioterapi ... secara tradisional

Aku mempunyai kemahiran fisioterapi secara urut tradisional .

Fisioterapi secara Tradisional boleh merawat mati pucuk , Lemah tenaga batin , sakit urat saraf , sendi dan tulang .

Sila hubugi aku untuk mendapat rawatan .

Mati Pucuk ... Isteri melepas nafsu dgn Bangla

Suami mati pucuk , isteri melepaskan nafsu dgn abang bangla .

suami keluar kerja , abang bangla jadi suami upahan untuk puaskan nafsu .


aku sudah merawat si suami . Sekarang anunya dah ok .

Tak tahu lah bagaimana perhubungan dgn isterinya sekarang .

Moga berbahagia suami isteri .......

Sabtu, 2 Januari 2010

Manusia dan kucing ...( Puisi sambil membuat perubatan tradisional ) .

Si kucing hitam
Semalam di panggil Abang Intan
Hari ini di panggil Kak Intan
Baru kenal bukan jantan tapi betina .

Hari ini
Di jalan Culan Bukit Bintang Kota Raya
Berpelukan si dara dan teruna
Duduk duduk dan jalan jalan .

Bila mata meneliti
Betina betina ghairah nafsu separuh mati
Minda murni terkeliru lagi
Nafsu songsang pameran terkini .

Mengenal manusia bagai mengenal si kucing hitam
Mana betina mana jantan .


Hassan Husin . K. Lumpur . 2.2.2010 .

Pertanyaan Urut + Rawatan .

Ramai Blogger yg hubungi saya bertanya tentang Urut dan Perubatan Tradisional .

Terima kasih semua . ( Maaf pertanyaan melalui SMS tidak di jawab ) .

Untuk maklumat anda , saya sepenuh masa membuat Perubatan Tradisional , Urut dan mengajar Silat .

Jumaat, 1 Januari 2010

Bicara seorang menteri ... urut dan rawatan tradisional

Alangkah baik nya kalau seorang menteri dapat berbicara dengan lancar .

Bila mejawab soalan secara live di TV , bercakap macam kaset sangkut .

Hi hi hi ...kureeeeeng le........

Apa apa pun kalau siapa ada masalah Tenaga batin ,
Kalau rasa yakin sila hubungi saya .

Moga anda serasi dgn perubatan saya .

Selamat Datang 2010 ... Urut dan Silat .

Berdoa pada Tuhan Yang Maha Kuasa , Semoga mendapat kesejahteraan dunia dan akhirat .