Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Isnin, 24 Mei 2010

Mati Pucuk

Kalau anda mengalami Mati Pucuk atau Lemah tenaga batin .
Jangan malu untuk buat rawatan .

Sila temui saya .
Saya mempunyai kepakaran untuk merawat masalah itu secara tradisional .

Moga anda cepat sembuh ....

Merawat ...

Saya mempunyai kepakaran merawat Mati Pucuk , Lemah Tenaga Batin,Masalah Urat Saraf, Sendi,Tulang, dan lain -lain .
Selamat datang ...
Semoga anda cepat sembuh ..

Jumaat, 14 Mei 2010

Cepat terpancut >>>>>...

iiiiiiiiii.........
Cepatnya terpancut !!!!!!
Isteri merungut ...........

Belum samapai 5 minit dah terpancut.
Manalah isteri nak puas .

Jangan biarkan begitu .......

Semut 2 kepala hitam berkeliaran mencari gula ...
Tak kira la ..
Gula perang ke .
Gula putih ke .
Si semut tunggu peluang je .....


sila hubungi saya untuk buat rawatan ....












Khamis, 13 Mei 2010

Lelaki pakistan khalwat bini orang


Melaka .

Lelaki Pakistan 39 tahun .

Di tangkap khalwat .

Bini orang 40 . ( anak 3 orang . umur 2 hingga 3 tahun )

Kenal di rumah semasa orang Pakistan pergi jual bingkai gambar .

Bertemu di Teminal Melaka Sentral lalu pergi ka hotel bajet dengan sebuah teksi .

Pegawai Jaim mengetuk pintu dan apabila masuk ke dalam sebaik dibuka pintu
menemui seorang lelaki tidak berpakaian hanya memegang seluar dalam .

Pemereksaan lanjut turut menemui seorang wanita dalam bilik air dengan menutup badannya dengan kain selimut .

Sumber Harian Metro . 13 mei 2010 .

*************************************************

Suami -suami !!!

Jagalah nafkah zahir dan batin untuk isteri .

Kalau ada masalah tenaga batin sila hubungi saya .




Sabtu, 8 Mei 2010

Isteri kemaruk seks

Suami gagal memberi nafkah batin pada isteri .

Suami mempunyai masalah cepat terpacut ...

Belum sampai 5 minit dah terpancut ...

Keadaan saperti ini menyebabkan isteri tidak dapat kepuasan .

Ada berita sampai ke telinga saya .

Si isteri menjadi kemaruk seks dan mencari kepuasan dengan lelaki di luar .

**** Kalau anda mengalami masalah saperti lelaki ini ...

Sila jumpa saya untuk di buat rawatan ...

Jumaat, 7 Mei 2010

Tengok isteri seks melalui cctv

Hari ini seorang lelaki lumpuh 9 tahun , talipon saya beberapa kali ,
mengadu isterinya buat seks dgn orang lain ....
Katanya dia tegok dalam cctv yg di pasang dalam bilik di rumah nya ....
Entah lah bagaimana tu ....

Yang penting nya apa yg dapat aku tolong !!!
Kena lah jumpa dgn aku .
Aku cuba pulihkan lumpuh dulu .
Lepas tu kita cuba rawat tenaga batin ....

tentang isteri tu ada juga cara untuk merawat .

Dok cerita banyak tentang kelakuan isteri pun tak guna juga ..
Yang penting merawat !!!!!!!