Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Khamis, 29 Disember 2011

Wanita BerkembanTipu Suami

Wanita 49 tahun tipu suami kata nak balik kampung.
Tapi sebenarnya pergi bermalam dengan Mat Bangladesh umur 44.
Di Sebuah hotel di Shahab Perdana , Alor Setar .

Perbuatan mereka di temui oleh sepasukan anggota penguat kuasa Jabatan Agama Kedah .
Ketua operasi Jaik memberi tahu , ketika jam 12- 20 mlm , pintu bilik hotel di ketuk ,
Seorang wanita hanya berkemban kain batik membuka pintu,
bila pemereksaan di buat, Mat Bangla sedang tidur di tepi katil dengan seluar pendek paras paha dan bersinglet.
( Harian Metro 27.11.2011)

Awas !!! anda yg lemah tenaga batin, Jangan sampai ini berlaku pada isteri anda.
Sila temui saya kalau ingin di rawat .

Selasa, 27 Disember 2011

Gay Melayu

Pengalaman saya berkerja membuat rawatan urut tradisional.
saya pernah bertemu dengan pasangan gay.
Seorang berbangsa Melayu dan seorang berbangsa India.
Mereka tinggal di sebuah kondo yang agak mewah.
Dalam Kuala lumpur ini macam2 ada ....

Sura Kelantan



Sura Kelantan.
Selalunya manis dan terasa rempah2.( bulan sura).
Selalunya di buat dalam bulan Muharam.

Ahad, 18 Disember 2011

Sakit Tapi Tiada Penyakit


Anda mengalami sakit-sakit badan.
Anda telah berjumpa dengan perawatan secara moden
Tapi jawapan di berikan tiada penyakit.

Anda jangan berputus asa !!!
Kalau sudi sila hubungi saya untuk di buat rawatan.
Moga kita ada keserasian untuk sembuh.

Sabtu, 10 Disember 2011

Rayuan Sayang

RAYUAN SAYANG


Abang
Sayang masih dan tetap cintakan abang
Cinta bukan sekadar kasih dan sayang
Cinta bersuami isteri ada rahsia keindahan yang di nikmati
Zahir dan batin di hajati
Usah abang berkecil hati
Sayang merayu setulus pekerti .
Abang
Abang perkasa fizikal terbilang
Di Gelanggang kita abang kecundang
Terkulai layu tanpa kesudahan
Bernafaslah sayang dalam kedahagaan
Takut sayang tak cukup kesabaran
Pintu belakang dibuka syaitan .
Abang
Cuba abang ubah keadaan
016 3828239 buat panggilan
Hello ! Urut Tradisional Pakar Rawatan .
Selamanya pengantin baru
Selamanya berbulan madu .

nukilan HH
16 Dis 2009 .

Lemah Tenaga Batin

Siapa ? .. individu yg menghadapi Lemah Tenaga Batin
Dari pengalaman saya membuat rawatan
Pesakit2 saya terdiri dari orang yg bekerja di pelbagai bidang pekerjaan
Dari buruh kasar hingga berjawatan tinggi .

Usahlah di salahkan sangat tentang apa pekerjaan anda
kiranya anda menghadapi Lemah Tenaga Batin .

Apa2 pun kalau sudi
Datanglah jumpa saya untuk di rawat
Moga anda akan sihat ...

Selasa, 15 November 2011

LINTAH MEMASUKI KEMALUAN WANITA


Peringatan pada wanita !!!

Berhati hati ketika bermain air banjir ...

Kemungkinan lintah akan memasuki alat sulit .

Berrita dari ..... Kosmo 15.11.11
Pelajar perempuan dinasihat jangan main air banjir
Elak lintah masuk kemaluan .

Kelantan pada tahun 2010
Seramai 13 orang pelajar perempuan telah di masuki lintah dalam alat sulit
Kerana bermain dan mandi air banjir .

Selasa, 18 Oktober 2011

Cara Untuk Memberi Kepuasan Seks Untuk Isteri

Cara untuk memberi kepuasan seks untuk isteri ...

itu senang saja ,

Pastikan alat kelamin tegang

dan tidak terlalu cepat terpancut .

Macam mana nak tegang dan lama ?

Sila jumpa saya ..

kita usahakan !!!!!

Selamat bertemu dengan saya ,

Moga anda bahagia selalu .



Khamis, 22 September 2011

Umur 30 an

Wahai lelaki
Umur 30 an
Sudah mengalami lemah tenaga batin @ cepat
Jangan biarkan begitu

Di usia begitu
Isteri anda masih memerlukan seks

Jangan biarkan dia gersang ..

Kalau sudi
Hubungi saya untuk di buat rawatan
Moga anda berbahagia .

Isnin, 5 September 2011

Temujanji



Pada sesiapa yg berminat mendapatkan rawatan dari saya ,
Harap di buat temujanji dahulu
sebelum datang

Maaf ! saya tidak berurusan dgn sms .

Moga anda cepat sembuh ..

Jumaat, 15 Julai 2011

BULAN MADU

Jaga kesihatan zahir dan batin .

Jadikan kamar tidur anda sebagai ruang berbulan madu sepanjang usia .

Andai anda menghadapi masalah lemah tenaga batin dan sewaktu ....

Sila hubungi saya untuk di rawat .

Moga anda cepat sembuh !!!!

Selasa, 28 Jun 2011

ISTERI MERANA

Seorang wanita menamakan dirinya ISTERI MERANA .

Menghubungi saya dgn panggilan talipon ....

Menceritakan kisah merananya kerana tidak dapat nafkah batin .

Di sebabkan suaminya MATI PUCUK .

( 1 ) Duhai isteri merana !!! aku tidak dapat membuat rawatan pada mu.
Suruhlah suami mu mencari perawat .

( 2 ) Duhai suami kepada isteri merana .. jangan berhenti untuk mendapat rawatan .


Kalau sudi !!! sila jumpa saya
Moga anda cepat sembuh .



Isnin, 13 Jun 2011

Isteri cari rakan seks melalui facebook

Suami lemah tenaga batin
Isteri mencari rakan melalui facebook untuk melakukan seks
Itu sering berlaku
Dunia sudah tahu !!!!!!!

Jangan itu berlaku pada isteri anda
Kalau anda lemah tenaga batin @ cepat terpancut
Sila temui saya untuk dirawat .....
Moga anda berbahagia suami isteri ......





Jumaat, 3 Jun 2011

Hilang kasih sayang


Hilang kasih sayang

Dari orang yang tersayang !!!

Kalau sudi sila hubungi saya ..

Kembalikan kekuatan tenaga zahir dan batin

Moga anda berbahagia ........

Isnin, 23 Mei 2011

Umur 60 an mati pucuk

Umur 60an mati pucuk .....
Usah risau sangat ..
kalau sudi jumpa saya untuk di rawat ,
Moga anda cepat sembuh .............

Rabu, 11 Mei 2011

Usia 20 an mati pucuk

Usia 20an mati pucuk,

Jangan kecewa !!

Masalah anda boleh di rawat .

selamat berjumpa dengan saya .

Moga anda cepat sembuh .





Selasa, 3 Mei 2011

Video merawat secara urut tradisional

Hp 016 3828239 .. Video merawat secara urut tradisional .


video

Isnin, 2 Mei 2011

Video merawat lemah tenaga batin


Video penerangan merawat lemah tenaga batin @ mati pucuk @ terlalu cepat puas .
Hp : o16 3828239 . Jangan tunggu 2 moga cepat sembuh .

video

Sabtu, 30 April 2011

Nafkah batin


Sayangkan isteri !!!
Bukanlah cukup dengan beri kemwahan harta benda saja .

Kemewahan nafkah batin pun kena bagi juga .

Kalau lah tuan lemah tenga batin @ mati pucuk @ cepat .

Sudi 2 lah jumpa saya untuk di buat rawatan .






Jumaat, 29 April 2011

Atok 80 an kawin janda 40an


Kahwin je apa ada hal kalau , kuat zahir dan batin .

Umur 30 an dah lemah tenaga batin !!!

Buat malu kat Atok ..

Mari sini !!!!
Jumpa saya untuk di rawat
Jangan MALU
Jangan TUNGGU

Moga cepat sembuh ..........

Khamis, 28 April 2011

Lagi sebulan nak kahwin


Lagi sebulan nak kahwin ...

Malangnya alat kelamin buat hal @ lemah tenaga batin ...

Jangan terlalu risau !!!

Sila jumpa saya untuk di rawat

Moga cepat sembuh

Selamat pengantin baru .

Rabu, 27 April 2011

Abg 60 an kahwin muda !!!

Apa ada masalah abg 60an kahwin muda !!!!

Janji kuat zahir dan batin .

Kalau ada masalah jumpa saya .

Moga anda cepat sembuh .

Lemah tenaga batin tidak mengira usia


Telah saya temui beribu orang menghadapi lemah tenaga batin .
Di awal 20an .... hingga 70 an ....

Jangan hairan !!!
walau berapa pun umur anda kalau menghadapi lemah tenaga batin .

Itu boleh di rawat !!!!!!!

Sila hubungi saya .

Moga anda cepat sembuh .





Selasa, 26 April 2011

Tekanan kerja lemahkan batin


Tekanan tempat kerja .

Fikiran kepenatan .

Tubuh badan lemah .

Tenaga batin lemah .

Sila buat urut tradisional, memulihkan kecergasan .

Sihat zahir dan batin .

Selamat berjumpa dengan saya .

Moga anda sihat selalu .

Isnin, 25 April 2011

Urut seluruh tubuh

Urut seluruh tubuh dengan cara urutan tradisional .

Baik untuk melancarkan darah keseluruh badan .

Bila darah bergerak lancar .

Seluruh sistem badan akan berfunsi dengan baik .

Fizikal badan akan menjadi sihat .

Tenaga batin akan menjadi sihat .

Saya mempunyai pengalaman membuat rawatan beribu ribu orang .

Termasuk lelaki dan wanita .

Ahad, 24 April 2011

Zakar lembek


Zakar masih hidup tapi lembek,

Susah nak buat hubungan .

Jangan tunggu lagi ,

Jumpa saya untuk di buat rawatan .

Moga anda cepat sembuh .

Sabtu, 23 April 2011

Sesak nafas sakit belikat

Sakit belikat, susah bernafas .

Mungkin kerana kejang urat saraf .

Sila hubungi saya untuk di buat rawatan melalui urut tradisional .

Moga anda sihat dan ceria .

Jumaat, 22 April 2011

Sakit kepala / pening


Sakit kepala /pening
Sila hubungi saya untuk di buat rawatan urut .
Moga anda cepat sembuh .






Khamis, 21 April 2011

Sakit punggung

Sakit saraf atau tulang bahagian punggung

Kalau sudi di rawat oleh saya

Selamat datang .

saya mempunyai kemahiran merawat melalui urut tradisional .

Moga anda cepat sembuh .

Rabu, 20 April 2011

Kisah suami mati pucuk @ lemah tenaga batin ( 2 )

Kisah suami mati pucuk @ lemah tenaga batin ( 2 )

Memiliki isteri yang cantik jelita

Pasti rasa bangga untuk seorang lelaki

Tapi malangnya bila tenaga batin sudah bermasalah

Si suami hanya dapat melihat saja keindahan itu

Isteri pula dalam dahaga , hauskan nafkah batin

Isteri yang menderita , selalu minta untuk berpisah

Suami jadi tertekan , dia cuba cari jalan penyelsaian

Si suami mencari seorang gigolo untuk memuaskan isterinya

Begitulah berlaku !!!!

Isteri puas dgn gigolo dan suami sebagai penonton .

Wahai lelaki yang lemah tenaga batin !!!!

Datanglah bertemu dgn saya untuk di rawat

Agar anda juga jadi hebat

Jangan bertangguh lagi !!!

Jangan jadi lelaki dayus !!!!




Selasa, 19 April 2011

Kisah suami mati pucuk @ lemah tenaga batin ( 1 )

Kisah suami mati pucuk @ lemah tenaga batin ( 1 )

Ada ketika wang macam tidak berguna

Biarpun wang sebenarnya amat berguna

Si suami yg mati pucuk merasai amat tertekan

Dia tidak dapat memuaskan kehendak batin isterinya

Isterinya pula sering marah marah

Isterinya juga sering minta di ceraikan

Isterinya juga sering berkata, nak cari lelaki di luar

Si suami sudah cuba berubat

Tapi tidak berjaya

Si suami cari jalan mudah , membeli sex toy untuk kegunaan isteri .

Oh ! malangnya pasangan suami isteri ini

Apa kata kalau cuba buat rawatan dengan saya

Jangan berputus asa

Moga cepat sembuh .

Hubungi : 016 3828239 .

sakit Leher atau tersalah bantal

Mari jumpa saya
saya boleh buat rawatan
moga cepat sembuh .

Lemah Tenaga Batin


Lemah tenaga batin

Cepat terpancut ( cepat puas)

Cakap banyak tak guna !!!

Mari jumpa saya untuk di buat rawatan ....

Moga cepat sembuh .

Keperluan batin wanita


Lelaki yg Alat kelamin cukup kekerasan dan bertahan lama .

Di perlukan untuk memberi kepuasan batin wanita .

Wahai lelaki !! anda jangan ambil mudah kalau anda lemah tenaga batin .

Banyak berlaku kecurangan rumah tangga kerana tidak ada kepuasan batin .

Sila jumpa saya untuk buat rawatan .
Moga anda cepat sembuh .

Ahad, 17 April 2011

Terbilang di gelanggang cemerlang di kamar


Handal di gelanggang hebat di kamar .

Mahu handal persilatan .
Jejaklah gelanggang .
Carilah guru .

Mahu hebat di kamar .
Buatlah rawatan .

Kalau sudi jumpalah saya .
Moga kuat zahir dan batin
Berbahagia suami isteri .

Hubungi hp 016 3828239



Sabtu, 16 April 2011

RAWATAN URUT KHAS UNTUK BAKAL PENGANTIN

SELAMAT PENGANTIN BARU

Dapatkan rawatan urut khas untuk bakal pengantin baru hubungi : 016 3828239 .

Agar perhubungan suami isteri tidak ada masalah .

Kuat Zahir dan batin .

Jumaat, 15 April 2011

Urut badan dan batin

Hubungi : 016 3828239
Anda mempunyai masalah lemah tenaga batin .
Anda mempuyai masalah urat saraf , sendi dan tulang .
Anda tunggu bila ada masa akan merawat.
Usah begitu !!!
Jarak lama waktu
Masalah akan bertambah
Sila cari dan sediakan waktu .

Sabtu, 9 April 2011

Urut Batin

URUT BATIN

Apa yang saya lakukan ialah
rawatan secara urut , doa dan ada latihan 2 tertentu .

Kiranya anda bermasalah
saya ucapkan selamat datang bertemu dgn saya .

moga anda cepat sembuh




Khamis, 31 Mac 2011

Jangan Kecewa

Anda jangan kecewa !!

Kiranya menghadapi masalah tenga batin

Teruskan usaha dan berdoa .

sila bertemu dgn saya

Moga pertemuan ini membawa kesembuhan untuk anda .


Isnin, 28 Februari 2011

Rawatan Secara Urut

Rawatan urut untuk lelaki dan wanita
Semua bangsa
Sila buat temujanji
Maaf saya tidak berurusan dgn sms

Jumaat, 18 Februari 2011

Urut Wanita

Saya ada menerima pertanyaan melalui msg .

Adakah saya membuat rawatan urut untuk wanita .

Jawapan nya ...

Saya buat .

Isnin, 7 Februari 2011

RAYUAN CINTA


RAYUAN CINTA

Aku rindu pada mu
Wajah mu sering menjelma dalam khayalan
Senyuman mu berbayang dari waktu ke waktu
Memuja mu satu nikmat yang syahdu
Biarpun kita tidak pernah bertemu
Terasa wangian mu menyelimuti tubuh ku
Hembusan nafas mu bagai menyentuh roma roma di tubuh ku
Malam malam yang ku lalu di temani mimpi mimpi mu
Aku rela merayu cinta mu sepanjang hidup ku .

nukilan HH .
7 Feb.2011 .




Sabtu, 5 Februari 2011

Rawatan Urut Tradisional

Lancarkan perjalanan darah dengan rawatan urut tradisional .

Bila darah dalam badan beredar dengan sempuna .

Akan membantu semua sistem dalam badan berjalan dgn baik .

Moga anda sihat sejahtera selalu .

Sihat tenaga batin ...

Sihat tenaga fizikal ...




Sabtu, 29 Januari 2011

Minyak dagu

Seorang artis wanita ( pelakun drama) Berusia 27 tahun,
di katakan kena sihir menggunakan minyak dagu mayat ,
Mengaku menjadi hamba seks lbh dari 2 tahun .....

Dia sanggup buang anak dan buang suami ,
mengikut seorang lelaki Kemboja yang lbh muda dari nya .

Harian Metro 29.1.2011 .

Jumaat, 28 Januari 2011

Urut batin

Dalam perawatan urut tradisional,

Bila di sebut urut batin itu bermaksud

merawat masalah tenaga batin denga cara rawatan urut ,

iaitu merawat mati pucuk

atau masalah cepat puas .

Kalau anda mempunyai masalah saperti itu

sila hubungi saya .

Moga anda cepat sembuh .

Isnin, 24 Januari 2011

Majallah SENIBELADIRI











Pengelibatan saya dalam seni pertahankan diri ..
Pernah mendapat liputan dari Majallah SENIBELADIRI .


Khamis, 20 Januari 2011

Kubu zaman perang Jepun

Kubu zaman perang Jepun .
Di Pantai Irama , Bachok , Kelantan .

Kubu ini semakin di telan Lautan .



video