Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Ahad, 23 Disember 2012

Kecing manis darah tinggi

setakat berumur ni tenaga sek berkurang ...
dgn kata lain tak berapa nak melawan  @ mati pucuk ...
tambah lagi ada penyakit kencing manis  dan darah tinggi 
isteri pulak mintak2 je !!!
usah di risau !
cari perawat yg serasi !

Sabtu, 22 Disember 2012

Lelaki tua beristeri muda

Jangan jeles ye !!!
Bila tengok lelaki berumur 60 tahun,
berkahwin dgn perempuan umur 25 tahun.

Tenaga batin tetap power walau berumur tua.
Janji badan dan urat saraf sihat .

Anda berumur 30 tahun sudah lemah ???
Jangan risau ......
Masalah tenaga batin boleh di rawat ...
carilah perawat yg serasi dgn masalah anda !


Lemah Tenaga Batin


Ada suami lemah tenaga batin berkata :
" isteri saya ok je ! tak ada merungut "
lalu si suami pun bertangguh untuk berubat !
tapi ... tahukah si suami ?
di hati si isteri begitu gersang .........
kesian dia !
jangan lah sampai dia mencari lelaki lain di belakang anda ....


Selasa, 18 Disember 2012

Lemah Tenaga Lelaki

Dia tahu dia lemah tenaga batin ...
tapi dia tak ada masa hendak pergi merawat .
kata dia ! tunggu lah bila ada masa !!!!

tahukah dia ?
isteri dia sedang gelisah gersang ...

pada pendapat saya :
carilah masa!
cari lah orang yg boleh merawat!
jadilah lelaki yg hebat !

Khamis, 13 Disember 2012

Jangan biarkan isteri kehausan ....

Bukan satu,
Bukan dua,
Tapi ramai isteri2 yg talipon saya ...
Dgn nada kepiluan ...
menceritakan tak dapat kepuasan sex dari suami.
mereka juga bertanya untuk merawat suami yg lemah tenaga batin.

AWAS!!!
Suami2 yg bermasalah tenaga batin.
Sila cari rawatan ...
Agar isteri anda tidak tercari 2...

Kalau sudi jumpalah dgn saya untuk di rawat ...
Dgn izin Allah 
Moga2 anda akan mendapat kesembuhan.
Jadilah lelaki yg hebat dalam kehidupan seharian ...
Dan jangan lah menjadi lelaki yg lemah 
dan tak mampu  di ranjang......

Isnin, 26 November 2012

Perempuan Dua Suami

Bila suami mati pucuk  ..
ada perempuan kawen satu lagi ...
kawen cara gelap je ..
untuk memuaskan kehendak sex.

untuk elak berlaku begitu
si suami cepat2 lah berubat...
kalau belum sembuh jangan putus harap...
usaha lagi dan lagi ....

Ahad, 25 November 2012

Alat Kelamin palsu

Suami yg lemah tenaga batin / mati pucuk .
Buat apa beli kote palsu untuk kegunaan isteri.
jangan mati fikiran !!!

cari rawatan untuk keraskan dan tahan lama
anda boleh !!!

kalau sudi datang jumpa saya untuk di rawat .
Moga2 anda akan pulih !

Jumaat, 23 November 2012

Pelacur Lelaki

Berikutan keadaan semasa yg mudah mendapatkan  
gigolo ( pelacur lelaki ) di pasaran,
Ada di atara suami yg mati pucuk
mencari jalan mudah memuaskan kehendak sex isteri
dgn mengambil perkhidmatan gigolo.
Cara yg dayus dan memalukan!!!!!!
Alasan kenapa di buat begitu ?

* Sudah berubat banyak tempat tapi tidak menjadi.
*Tidak mahu isteri mengadakan hubungan cinta dgn lelaki lain 
dan seterusnya mengadakan hubungan sex.

*Relakan isteri sex dgn gigolo kerana tidak melibatkan ikatan perasaan cinta.
*Kesian dgn isteri yg gersang tapi masih sayang untuk di ceraikan.
Kalau sudi temui saya, dan cuba rawatan saya.
***************************************
Moga2 anda sembuh.
******************

Khamis, 22 November 2012

Perbualan dgn pesakit lemah tenaga batin

Seorang abang tu cakap
Suara saya dalam talipon " macam sombong je ... "
tapi kerana dia mati pucuk ,
dia paksa juga diri berjumpa dgn saya,
 untuk mendapatkan rawatan. 

tapi bila jumpa dgn saya, "tak sombong pun !!! " katanya.
Hi hi hi .. betul le ... 
Saya tak sombong  ...
Tapi bila berbual dalam talipon, saya tak minat,
nak bodek ( desak ) pesakit supaya datang jumpa saya .
 

Selasa, 20 November 2012

Isteri sedang dahaga

Suami lemah tenaga batin.
isteri sedang gersang dan dahaga.
suami buat tak tahu je ...
konon2 malu nak berubat ....

Wahai lelaki !!!
jangan jadi dayus !!!
jadilah lelaki yg berani ...
tak perlu malu untuk berubat.
 
jangan tunggu hingga isteri hilang kesabaran ....

kalau sudi hubungi saya .

Selasa, 30 Oktober 2012

Rawatan persediaan pengantin baru

Anda akan menjadi pengantin baru !!!
tapi anda tahu zakar anda tidak begitu sempurna ...
tapi anda tidak pasti zakar anda berada dalam keadaan sempurna .

sila hubungi saya untuk di rawat
agar anda tidak terkecundang di malam malam pengantin anda
moga2 malam malam pengantin anda menjadi kenangan yg paling manis ...

Isnin, 8 Oktober 2012

Isteri sedang gersang ...

Isteri anda sedang gersang ...
kerana anda lemah tenaga batin
( tak berapa keras dan cepat pancut )

sila hubungi saya untuk di rawat

moga2 anda kembali bertenaga ...........

Isnin, 1 Oktober 2012

Merawat Mati Pucuk

Anda mati pucuk ? .
Telah merawat tapi belum sembuh !!!
Jangan berputus asa
Mungkin anda belum bertemu keserasian
Teruskan berusaha dan berdoa ...

Kalau sudi !!!
Anda boleh temui saya untuk di rawat ...
Mudah2an anda menemui kesembuhan ..

Sabtu, 8 September 2012

Alat Kelamin Lelaki Semakin Kecil

Apabila darah tidak mengalir kebahagian zakar dgn sempurna,
menyebabkan zakar juga tidak keras dgn sempurna,
ini menjadi antara sebab alat kelamin lelaki semakin kecil dan pendek.

Rawatan urut tradisionadi antara cara untuk merawat masalah itu.

Kalau sudi sila hubungi saya untuk di rawat.

Rabu, 5 September 2012

lelaki lemah syahwat / shawat

kiranya anda lemah syahwat / shahwat

cepat klimaks ( klaimak , klaimik ) atau cepat puas


atau alat kelamin tidak keras

menyebabkan isteri tidak dapat kepuasan

kalau sudi !
sila temui saya untuk di rawat

moga2 anda dan isteri anda mendapat kepuasan yg sempurna


Ahad, 26 Ogos 2012

Rawatan Urut Tradisional

Anda menghadapi masalah Lemah tenaga batin ?
Anda menghadapi masalah urat saraf ?

Kalau sudi , sila hubungi saya untuk di rawat ...
Moga2 rawatan yg saya amalkan, mempunyai keserasian dgn masalah anda
Selamat bertemu !!!

Isnin, 23 Julai 2012

Rawatan Urut Tradisional / Merawat mati pucuk


Makluman untuk semua

Pada bulan puasa rawatan di buat seperti biasa

Selamat datang

Sila buat temujanji

Khamis, 5 Julai 2012

Lemah Tenaga Batin

Lemah Tenaga Batin

Berkenaan Masalah Seperti :

1 ) Tidak ada keinginan atau perasaan untuk seks .


2 ) Cepat puas, kadang baru nak mula dah terpancut (Pasangan tidak mendapat kepuasan )


3 ) Alat kelamin tidak tegang 100 % .


4 ) Alat Kelamin Lembek ,langsung tak keras .( Mati Pucuk )


5 ) Alat kelamin Lembek semasa buat hubungan . tak sempat mencapai kepuasan , hubungan seks tidak dapat diteruskan .

kalau sudi , sila jumpa dgn saya untuk di rawat .
sila buat temu janji
perhatian : saya tidak berurusan dgn sms

Rabu, 27 Jun 2012

Mati Pucuk

Kepada yg percaya masalah mati pucuk boleh di rawat secara urut tradisional
sila jumpa dengan saya
kiranya anda menghadapi masalah mati pucuk @ lemah tenaga batin

Selasa, 29 Mei 2012

Rawatan Urut Tradisional / Merawat mati pucuk

Saya membuat rawatan Urut Tradisional sepenuh masa .
sila talipon saya untuk buat temujanji .
kita bertemu ....
dan moga2 masalah anda, ada keserasian dgn rawatan saya .
moga anda kembali sembuh ...

Jumaat, 4 Mei 2012

Lemah Tenaga Batin

Jangan biarkan ikatan perkahwinan anda tidak bahagia,
kerana lemah tenaga batin ...
teruskan mencari rawatan kerana masalah itu memang bolih dirawat ...


saya mempunyai kepakaran untuk merawat ..
kalau sudi sila hubungi saya .


moga anda cepat sembuh ...

Rabu, 14 Mac 2012

Kecacatan rumah tangga

rumah tangga akan bahagia ...
bila suami isteri cukup keperluan zahir dan batin.

"harta dan wang bertimbun bagai tiada nikmatnya bila suami lemah tenaga batin"
mungkin inilah keluhan isteri yg sedang dahaga nafkah batin !!

ah !!!! suami2 yg ada masalah batin ....
usah diseksa isteri anda.

sudi2 lah jumpa saya untuk di rawat.


Selasa, 28 Februari 2012

Bahagia rumahtangga

Bahagia rumahtangga

Harta sahaja tidak cukup untuk bahagiakan rumah tangga ...
anak2 juga di perlukan ...
hubungan kelamin yg memuaskan juga amat perlu ...

Bila melakukan sek , hanya suami yg puas, tapi isteri tidak puas ....
fikir2kan !!! tak patut ! tak patut ! tak patut !
JANGAN BIARKAN BEGITU !!!!!!!!
buatlah rawatan......
kalau sudi temui saya, untuk di rawat .

Ahad, 26 Februari 2012

Keras dan lama

zakar keras dan bertahan lama !!!
sangat mustahak untuk wanita mendapat kepuasan ...
kira nya anda bermasalah !!
hubungi saya untuk di rawat .

Isnin, 9 Januari 2012

9.1.2012 Mahkamah mendapati Anuar Ibrahim Tidak Bersalah

9.1.2011. Mahkamah mendapati Anuar Ibrahim tidak bersalah dalam kes meliwat .
Ini menjadikan PRU13 sangat menarik .