Lokasi

Lokasi

ALAMAT

PANGSAPURI VISTA LAVENDER,
KINRARA, PUCHONG.

HP 016 382 82 39

Rabu, 27 Januari 2010

Kepala babi berita terkini .

Kalau kepala babi ada dalam kawasan masjid ,

Macam mana boleh terjadi tuh !!!

Benarkah berita terkini ada kepala babi di kawasan Masjid Taman Sri Sentosa dan Taman Dato Harun ???.

Aku ingat nak pergi tengok lah !!!

Dekat je ni dgn tempat tinggal aku ...

Apa apa pun nanti kalau aku dapat berita , aku tuliskan kat blog ni ...

( sila lihat dalam antri terbaru , Gambar masjid Al Tarmizi , Aku ambil pada pukul 12 20 tegah hari 27.1.2010 . )

Tiada ulasan: